vincecuijk schreef:
sorry

Ik ben Vincent kom uit het prachtige brabant (Cuijk) ben zelfstandig ondernemer zijnde begonnen in de bouw(gevelrenovatie) echter snel terug naar mn hobby gegaan dat is dus de evenementen branche (licht/geluidstechnicus en tevens chauffeur zwaardere transporten)
Heb altijd de droom gehad om een mooie 4x4 te rijden en mn eerste auto was (ja zeg t maar een watje

) een nissan xtrail.. echter zeer veel plezier gehad eraan..
.nu wilde ik wat meer en ja ben aljaren bezig met de keus voor een amerikaan en nu heb ik de stap genomen.. eerste proefrit was ik meteen verkocht!Ik gebruik de 4x4 ook omdat ik in de winter veel met mobiele ijsbanen onderweg ben en een gewone personen auto in belgie en duitsland en nederland op de modder geen goede optie is

.. tja wat moet ik meer vertellen ?
Zoiezo ben ik blij dat ik dit forum gevonden heb want in nederland en misschien in de landen om ons heen nog niet zoveel bekend is over deze wagens..
is dat zo beter? gmc2000?
gr vince
Hey vince man, jij ook op dit forum! Plak dit berichtje effe in het welkomst topic, vinden ze leuk hierzo, vooral als je er nog effe mooi fotootje bij doet van die brute bak van je!
Oja, 10 maart snertmeeting in Zijtaart, mits je niet hoeft te werken ga ik er wel vanuit je daar te zien!

je kunt je aanmelden via het meeting topic, mijn naamgenoot is organisator!