Het is nu za jul 19, 2025 11:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 23:44 
Heavy Trucker

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 23:45 
Pro Trucker

RammieGirl schreef:
Maar ik vindt dat er ook veel ROTTIGE NL-LERS ZIJN en ik ken persoonlijk ook veel goede buitenlanders.

mot je ff een paar weken ik rotterdam komen wonen zeker dat je anders gaat denken

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 23:46 
Heavy Trucker

Moniek :) Ik ken ook véél klotenederlanders en een paar aardige "anders getinte mensen".... Het feit blijft dat wij "Christelijk"zijn opgevoed... Zelfs als atheist ben ik opgevoed met een aantal van de tien geboden, terwijl Islamitisch denkenden een heel andere zienswijze eropnahouden die totaal niet parallel loopt met de onze. Moet je het boek "de Arabische mentaliteit" van John Laffite maar es lezen... Deze man is als Shell ingenieur in de jaren 60-80 in Saudi Arabie gestationeerd geweest en heeft geprobeerd het arabisch denken uit te leggen......
Ik heb jaren met een goede marokkaan gewerkt en deze zaken de revue laten passeren.. Hij zegt dat ie zelfs zijn eigen denken niet begrijpt!
Een stelling uit zijn mond: Als iemand mijn portomonee gestolen heeft, had ik hem beter op moeten bergen.... nu moet ik er een terug zien te stelen :shock: .
Alle goeden en slechten terzijde gerschoven; de culturele verschillen én de haat gevoed vanuit de koran is te groot... ( ik heb Wilders hier niet naast me zitten hoor maar zo denk ik erover)

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 23:52 
Trucker

Is ook in België een probleem :evil: Nog eens wat Mohamed cartoons tekenen :laughing3:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 1:37 
Trucker

Wij hebben ze zeker niet naar hier gehaald om te werken, ze werken toch niet,
Alleen als het donker is dan doen ze alleen werkjes die het daglicht niet mogen zien.
Weg met die troep.
Staks hebben onze kinderen en hun kinderen geen plaats meer om te wonen.

Trouwens is de hoofdstad van Marokko nu Brussel geworden.

Afbeelding Afbeelding

Hey my vegetarian friends, just a reminder that my food poops on your food... Enjoy that salad!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 9:27 
Trucker

Ooit was er een moment dat er meer werk dan werkers waren. vandaar dat buitenlanders hier heen trokken omdat ze zelf geen werk hadden. ik zie ook niet wat daar mis mee is. waar het fout gegaan is toen de staat die mensen ging beschermen op een nogal overdreven manier.
door de intrede van familie hereniging, het helpen aan huizen, inboedel en dergelijke. het zorgen dat ze hun eigen moskee krijgen. het recht om onder werktijd te mogen bidden.
doordat zagen veel mensen hun kans om voor weinig moeite veel te krijgen. en nu veel te laat zijn de meeste er wel achter dat het niet echt een slimme actie was maar helaas de meeste in de politiek zijn nog steeds schijnheilig en komen op voor de minderbedeelde?!
daar is waar wilders zijn mond niet dicht houd. alleen 1 man bereikt helemaal niets. ook al zou hij minister president worden. elk voorstel word toch van tafel gepoetst.
dus de tendens blijft voorlopig nog gewoon zo doorgaan. we moeten ophouden met de hand boven het hoofd houden. als ze niet tevreden zijn hup ga dan terug naar het land van herkomst. het is net zoals nu met de polen die niet willen werken en alleen maar zuipen en daarmee een last van de maatschappij zijn. er is 1 man die er wat aan wilt doen. gelijk weer zon schijnheilige trut uit brussel die dat weer tegen houd omdat het zielig is en in strijd met de europese regels. stelen, openbare dronkenschap, rijden onder invloed dat mag dus allemaal wel of zo?!?!?!

tja ik zal het allemaal wel niet begrijpen, waarschijnlijk omdat ik hier te dom voor ben!

10 GMC Sierra
UCTP.NL

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 11:06 
Trucker

de overeenkomst tussen een moslim en kerstverlichting? ze werken pas als het donker is en ze zijn het mooiste als ze in een boom hangen,zo denk ik erover!!!
da's alles wat ik erover kwijt wil.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 13:09 
Trucker

Oke we hebben ze destijds hier heen gehaald maar ze zien het hier als het beloofde land... Alles mag en kan hier, de Polen die hier zijn vertellen tegen collega's en vrienden in Polen dat je hier meer geld verdiend in 5 maanden dan in polen in 1 jaar, logisch dat ze komen....

Er zijn goede en slechte buitenlanders, maar als ze het hier niet bevalt dan kunnen ze toch gewoon terug ze hebben allemaal 2 paspoorten...
Voor de meeste is het hier beter dan in eigenland...

Ik heb ook zelf Polen voor mijn werken die verdienen meer dan de gemiddelde Nederlander (veel meer) maar ze werken er hard voor en klagen nooit..

Het blijft een moeilijke kwestie maar ik ben het wel met heel veel punten van ome Geert eens...

Gmc dually crew cab 1989
Chevrolet express Van 2004 High top
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 21:22 
Heavy Trucker

Wij hebben hier ook hordes Polen werken en inderdaad, veel harde werkers maar ook "diepe zakken" Aan het eind van het bollenseizoen is het altijd zaaks je boeltje goed op slot te houden omdat "mijn en dijn"nog wel es van eigenaar verwisselt. Blijft het feit, dat Polen Christelijk zijn en geen koran ideeen er op na houden.

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 22:09 
Trucker

of het nou polen moslims of elk ander buitenlands tuig
het zijn net kippen
als ze kunnen lopen pikken ze
gr.werner

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 0:35 
Pro Trucker

kan je beter een surinamer hebben, die is nog te lui om te jatten :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 10:16 
Trucker

wat ik persoonlijk jammer vind is dat iedereen de grootste mond heeft over buitenlanders. er word teveel kwade dingen over ze gezegt. ik kan me er wel wat van begrijpen maar ik als geboren nederlander met Moluks achtergrond word DOMweg ook nog steeds gezien door nederlanders als een "treinkaper" hoe DOM wil je het hebben ik was amper geboren.

mijn opa en zoals vele anderen zijn door de hollanders zelf naar nederland gehaalt uit veiligheid en educatie. vervolgens wilt na enige tijd (wat eerst afgesproke was) 3kwart van de gezinnen terug naar hun vaderland en uit eindelijk achtergelaten worden en moeten ze voor zichzelf zorgen.

nou vraag ik me af, wie is er nou fout??

we kunnen hier jaren discussies over voeren maar het grootste probleem ligt aan de nederlanders zelf.. waarom? ze roepen maar en ze roepen maar maar actie NO FUCKING WAY !!! dat is het hollandse mentaliteit.

waar ik wel heel erg op tegen ben is het bepaalde groep buitenlanders die zich gedragen als god, niet werken te lui om iets te doen, te dom om iets te begrijpen en maar klagen dat nederland zo slecht is.
ZIJ, die moete ze aanpakken en NEE niet zeggen DOEN !!!!
probleem is ook met het islamitische geloof als een profeet maar iets tegen spreek over cultuur of andere dingen dan word dat gelooft door zo goed als iedereen .. want ze willen gelijken hebben

hoe dan ook dit probleem blijft zich altijd voorhouden zolang er geen ene ruk gebeurt. nadeel is dat het al in zoverre staat is als er goeie actie ondernomen word je kans heb op een onwijs groot conflict
denk aan laatst oud en nieuw in culenborg waar molukse bewoners het schijtzat waren dat marokaans tuig de buurt terroriseert en vervolgens de molukse bewoners het eigen hef in handen neemt.
nadeel je ziet hoe het afgelopen is ..
dan moet je afvragen vind je het waard ? dan moet je actie ondernemen .. en hoe gek het ook klink zo dwing je nog respect af anders word je onderste boven gelopen..
(en jah ik ben tegen acties waar er gezegt word " respect begint waar geweld eindigt" nederland gebruik geen geweld maar zij hebben geen respect voor nederland)

even voor de duidelijkheid is voel me hier op het forum totaal NIET aangevallen en mijn bericht heeft geen kwade bedoelingen ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 10:56 
Trucker

Ja het mag ook duidelijk zijn dat het hier vooral het Noord afrikaanse volk betreft, die menen zich met een asociale houding alles te kunnen permiteren.( idd zie Culemborg)
mensen die de kantjes eraf lopen heb je alle bevolkings groepen, Nederlanders, Polen, Belgen, Molukkers, Surinamers, die moeten ze ook eens flink korten, maar dat is een ander verhaal, maar die dicteren niet hun levensstijl aan hun gastland.
Dat laatste is waar de Noord Afrikanen/extremere Moslims (want ook de Moslims zijn niet allemaal even extreem) de fout in gaan en wat de weerstand opwekt, kijk een dronken Pool, lekker belangrijk morgen is ie weer nuchter..treinkaping ach soms moet je wat om je eisen kracht bij te zetten, maar dat gaat allemaal niet om het opleggen van een ideologie en uit naam daarvan alles te verketteren en de bewoners van je "gastland" in alles te vernederen waar je maar kunt.

PS ik werk zelf heel veel met Polen en m'n vrouw is ook half Indisch :D :D

Hennie

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 19:14 
Super Trucker

En ik ben de grooste racist van het forum en ben lekker getrouwd al 33jaar met een indische haha :lol:
Een beetje de boel opfokken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 20:55 
Trucker

Bij mij gaat mn nekhaar ook al overeind staan als ik er nog maar een zie. Als ze zich nog eens als gasten zouden gedragen zou het misschien nog te verdragen zijn. Ik erger mezelf ook verschrikkelijk als ik er een met een nederlands meisje zie lopen. Dan denk ik: blijf nou g#dnondeju met je poten van onze vrouwen af, en van dat meisje: jou vuile slet, waar zit je verstand!
Als er nog eens actie komt, grote kans dat ik meedoe!! :twisted: :twisted: :twisted:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]