Hey dude, hier de beloofde pics van toen de truck nog in mijn bezit was.
Zo kocht ik hem van een man in Zonhoven. de truck had toen 147 000 miles

Toen ik hem verkocht zag hij der zo uit:

Toen ik hem weer verkocht had hij ruim 171 000 miles op de teller, ik heb hem drie jaar gehad. Ik verkocht hem aan een persoon in Maasmechelen, een wat oudere man van rond de 55 à 60 jaar schat ik. Hij was meteen verkocht toen hij hem zag. Na drie maanden zag ik hem plots te koop staan op kapaza bij die charletan in Hechtel-Eksel. Nadien nooit meer tegen gekomen tot nu.
De verwarming werkte toen al niet meer goed maar ik liet dit niet maken (ik heb niet zo snel koud) dus het verhaal van die performance gedoe is dikke zever. Mijn garagist heeft toen gezegd wat het probleem was. Er schijnt ergens achter het dashbord een klep te zitten die niet meer werkte. Je kon dit oplossen door ergens een gaatje te boren en de klep manueel te bedienen. Dat is de goedkoopste oplossing. De duurste is een nieuwe klep zetten.
De truck reed toen ik hem verkocht prima, al schudde hij soms op LPI. Ik had toen nieuwe bougies gezet en toen was dat probleem (tijdelijk) opgelost. Stilvallen heeft hij bij mij nooit gedaan, net als dat stationair golven van de toeren. Ik verkocht hem alleen als ik mijn prijs kreeg die ik wou, anders bleef ik gewoon verder rijden ermee want het was een leuk truckie
Wbt de miles, ofwel is hij dus wat terug gedraaid ofwel heeft hij gewoon een dik jaar stil gestaan.
Was de man van wie je hem kocht ook een Harley liefhebber en hete hij Ivo ?
Als je nog meer pics wil hoor ik het wel, al lijken ze wel op mekaar
grtz
Bart
Heb je trouwens zelf nog wat nieuwe pics van de truck ??