Het is nu di mei 14, 2024 12:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jan 01, 2011 12:17 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 12, 2008 0:32
Berichten: 3935
Woonplaats: Antwerpen
moest ik nu op papieren aan het wachten zijn vanuit Brussel , maakte ik hier werk van.
dikke advokaat erop zetten en naar de pers stappen , ben er zeker van dat je een advokaat vind die hier maar al te graag op springt , al is het maar om in de media te komen.

in Brussel zat tot over een tijd de heer Locufier die de stempels en handtekening moest zetten op de PVG's , volgens ik al eens gehoord had was dit ook niet echt een american car lover... :|
maar ik denk dat die gasten er toch niet echt zo een haatspel van mogen maken ginder.
als hun oversten dit zouden te weten komen zal hun job niet lang meer duren.

iig moeten de mensen die al zo lang aan het wachten zijn naar de pers stappen en eventueel de media en een advokaat onder de arm nemen.
maar hier zijn de grijze invoerders al eens mee begonnen zonder succes... :roll:

en anders gewoon blijven wachten op de papieren en geen zever verkopen hier op het forum.

_________________
Afbeelding
2006 SRT-10 QC


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jan 01, 2011 12:21 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 21, 2008 21:24
Berichten: 2782
Woonplaats: wherever the wind takes me
http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4007859

ze kunnen het wel (bewust) op de lange baan schuiven... .
Als ze (zelfs na 3 maanden) antwoord geven, ook al ben je er niet mee
verder geholpen, hebben ze hun taak gedaan.

_________________
Jan
2005 RAM SRT QC / 0-100km : < 6 sec / Best of Show 2009 MAG (niet moet) weg (firmawagen)
2006 Harley davidson V-rod
1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jan 01, 2011 12:24 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo mei 10, 2009 23:39
Berichten: 228
Woonplaats: Kuringen
Charger69 schreef:
@ DJOEFER

INVOERING LANGS DUITSLAND KWAM OOK TER SPRAKE,"ALS JE KAN NU NOG VAN PROFITEREN"ZEI HIJ OOK NOG.ZE ZIJN ERACHTER GEKOMEN DAT DAAR DE OPMETINGEN OP PAPIER GEZET WORDEN DIKWIJLS GEWOON MET DE VRAAG AAN DE KLANT VAN "HOEVEEL MOET HET ZIJN OP PAPIER" DAAR GAAT PLOTS EEN EINDE AAN KOMEN EN DEGENE DIE DAN NET HUN WAGEN IN DUITSLAND LATEN KEUREN HEBBEN ZIJN ERAAN VOOR HUN MOEITE.

Dat is nu toch wel dikke zever hoor. Dus als we dit zouden moeten geloven zou men geen voertuig meer kunnen invoeren dat Duitse papieren geeft :roll:

Duitsland hoort bij de Europese Unie en vanaf het moment dat een voertuig een regelementaire Duits brief heeft waar trouwens veel meer op vermeld staat met hoe en wat de wagen allemaal is uitgerust, is het gewoonweg mogelijk om deze wagen in te voeren. Dit weliswaar door een invoerkeuring te ondergaan teneinde hem te laten homologeren voor een gelijkvormigheidsattest/PVG.
Dit voertuig is dus conform met de Europese normen en is dus wel degelijk een Europees voertuig !

In geen geval gaat daar een ambtenaar van de dienst inschrijvingen over beslissen dat dit niet toegelaten is of geweigerd zal worden. Het zou al maar al te gek gaan worden als we geen auto meer mogen gaan invoeren uit een land dat tot de European Union hoort :roll: :!:

Ten slotte dit : dat die persoon die de handtekeningen zet die RADIKAAL TEGEN AMERIKAANSE VOERTUIGEN is maar goed oplet dat zijn identiteit niet bekend geraakt want ik vrees dat hij anders wel eens rap naar ander werk mag gaan uitkijken als er enkele bijzitten die er werk van willen maken middels een advokaat :!:




Dat bedoel ik dus !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 23:03 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: za jan 29, 2011 17:00
Berichten: 25
Woonplaats: essen
Dodgie schreef:
Charger69 schreef:
@ DJOEFER

INVOERING LANGS DUITSLAND KWAM OOK TER SPRAKE,"ALS JE KAN NU NOG VAN PROFITEREN"ZEI HIJ OOK NOG.ZE ZIJN ERACHTER GEKOMEN DAT DAAR DE OPMETINGEN OP PAPIER GEZET WORDEN DIKWIJLS GEWOON MET DE VRAAG AAN DE KLANT VAN "HOEVEEL MOET HET ZIJN OP PAPIER" DAAR GAAT PLOTS EEN EINDE AAN KOMEN EN DEGENE DIE DAN NET HUN WAGEN IN DUITSLAND LATEN KEUREN HEBBEN ZIJN ERAAN VOOR HUN MOEITE.

Dat is nu toch wel dikke zever hoor. Dus als we dit zouden moeten geloven zou men geen voertuig meer kunnen invoeren dat Duitse papieren geeft :roll:

Duitsland hoort bij de Europese Unie en vanaf het moment dat een voertuig een regelementaire Duits brief heeft waar trouwens veel meer op vermeld staat met hoe en wat de wagen allemaal is uitgerust, is het gewoonweg mogelijk om deze wagen in te voeren. Dit weliswaar door een invoerkeuring te ondergaan teneinde hem te laten homologeren voor een gelijkvormigheidsattest/PVG.
Dit voertuig is dus conform met de Europese normen en is dus wel degelijk een Europees voertuig !

In geen geval gaat daar een ambtenaar van de dienst inschrijvingen over beslissen dat dit niet toegelaten is of geweigerd zal worden. Het zou al maar al te gek gaan worden als we geen auto meer mogen gaan invoeren uit een land dat tot de European Union hoort :roll: :!:

Ten slotte dit : dat die persoon die de handtekeningen zet die RADIKAAL TEGEN AMERIKAANSE VOERTUIGEN is maar goed oplet dat zijn identiteit niet bekend geraakt want ik vrees dat hij anders wel eens rap naar ander werk mag gaan uitkijken als er enkele bijzitten die er werk van willen maken middels een advokaat :!:




Dat bedoel ik dus !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



zo is het maar net :mrgreen:

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling