Kennis van mij hebben ze vd week ook gepakt, heeft een BMW X5 op grijs kenteken ??
achter ramen geheel geblindeerd, enz enz , hij dacht ze houde toch nie aan , en hij haalt het schotje eruit, zet de bank erin, rijd een maandje rond, en rijd ook recht in een grote Algemene controle vd week??? ..... ik weet nog nie wat het hem gaat kosten , maar de X5 is net 7Mnd oud, denk dat hij wel effe ziek is, 100% boete zit er zowiezo al op
zo heeft een Andere bekende van mij belastingcontrole gehad, schijnbaar heeft hij een valse kilometerregistratie erbij gehouden, ze hadden hem daarop gecontroleerd, diverse malen is hij met zijn busje (vito) gesignaleerd, op plaatsen die NIET in zijn Registratie stonden ??? weekendtripje naar een of ander park, Camerasystemen op de weg enz enz,
hij heeft nu een Voorlopige Aanslag van € 32000,- liggen, ze gaan als volgt te werk
busje is 4jaar oud, dus hij krijgt over 4 jaar bijtelling +100% Boete
ik hou niks bij.... ik betaal gewoon het volle

pondMaar al bij al , het zijn gewoon een stel ZAKKEVULLERS, Tel maar eens uit wat je al nie hebt moete doen,en aan belasting al betaalt hebt, dus Netto overhouden, om een auto te KUNNE KOPEN (cash dan He')
Door zulke mensen kan ik als part geen grijs meer rijden, dus eigenschuld dikke bult