Floor schreef:
Ben navraag aan't doen via wegcode.be
Volgens hen weet (1) keurstation alvast van niets.
Dat zou logisch lijken want PVG aanpassen doordat er LPG is geplaatst is volgens mij niet wettelijk.
Sammy, was dat in Willlebroek waar je over die van jou moeilijk deden?
Ja , was in Willebroek.
Volgens Jos van het V.O.I. is het wel wettelijk.
In sommige stations word dit over het hoofd gezien , of weet desbetreffende controleur van niets.
Ofwel doen ze in sommige stations de moeite niet om het PVG na te kijken , en zien ze enkel of de auto technisch in orde is.
Van de week een nog straffer verhaal gehoord , iemand gaat naar de keuring (weet niet meer juist waar) en ook op zijn PVG staat benzine ipv LPG , die kerel naar huis en heeft dat er zelf opgezet met een typmachien van vroeger.
Op de technische keuring zagen ze dit , die kerel (gene simpele) zei dat ze schoon moesten zwijgen en een groene kaart geven of anders...
Goedgekeurd en hij naar huis , niks meer van gehoord...LOL
Dit is Belgie mannen

de verplichte weging en van het pvg aan te passen hebben ze mij verteld in het keurstaion van eksel
en wat die kerel betreft heel goed voor hem maar ik wil niet in zijn schoenen staan wanneer hij een ongeval krijgt met doden, want dan pluizen ze alles uit en ik ben er zeker van die kerel zit voor de rest van zijn leven in de schuld want dan trekt de verzekering en alles hun terug