Charger69 schreef:
Sammy, dat die SRT 30 liter verbruikt zult ge ook wel geweten hebben toen ge hem kocht hé
En dat ge dan om de 300 km moet tanken is denk ik
niet anders dan dat ge op benzine zou rijden met een verbruik van 30 L en de tankinhoud van uw benzinetank.
Die gast die ik hier op bezoek heb gehad en op de keuring werkt is ook geen gewone werknemer daar maar een hogergeplaatse. Hij zei ook tegen me
wacht maar even af en aan al die toestanden van demonteren van allerhande onderdelen komt ook een einde. De mensen denken vindingrijk te zijn, maar ze moeten niet
denken dat we gek zijn !
Ik vertelde hem ook dat ik reeds 3 jaar naar de keuring in Heers ging omdat het daar zo soepel aan toe ging en ze zeer vaak een oogje toeknijpen. Ja antwoord hij me hierop en daar was hij ook van op de hoogte, MAAR zei hij als er 1 aan de lijn staat die zijn job stipt wil doen zal het niet lukken.
dat wist ik al lang tevoren dat ie 30 liter drinkt , ik doe nl research eer ik een nieuwe wagen koop.
maar op benzine zit een SRT rond de 26 liter , en hij heeft een benzinetank van 129 liter , dus rij je hiermee 500 a 650km naargelang uw stijl , dat is dan wel het dubbele van wat jij denkt te rijden met een volle tank in een SRT.
en dan diene afgekeurde mechanieker die ook maar keurder is geworden , die zal nu wel naar Heers bellen om te verwittigen.
en dan zeggen dat ze niet moeten denken dat ze gek zijn...pffff laat me ni lachen , wat hebben die keurderkes er nu aan om zo moeilijk te doen... hun job uitvoeren ? dikke kak is da , want achter mijne tip top in orde pickup staat een marokaanse autoverkoper met het wrak van de weg en die gaat dan glansrijk door de keuring met ne rotte auto.