RamJan schreef:
wishmaster schreef:
nick schreef:
was da nu ook ineens in orde bij de zit plaatsen dan
nee nee alles was in orde maar de zitplaatsen blijven 3+1
als je een lpg tank hebt zitten maakt het niet meer uit het wordt zoiezo 3+1
ook al doe je de tonneaucover eraf en haal je uw reservewiel weg het maakt allemaal niet meer uit 3+1 en geen plaats meer
greetz dave
wat moet u er nu aan veranderen als het 3+1 is?
gordels weghalen midden achter en rugleuning van de middenste voorzetel vastzetten?dat is nu juist her rare eraan als je gas legt moet het zoizo vermeld staan op uw pvg tegen de volgende keer dat je naar de keuring en wordt het zoizo 3+1
met cover of zonder het maakt allemaal geene zak nie meer uit en ik ben gewoon geweest met 6 zitplaatsen niets vergrendeld of eruit gehaald en daar zeggen ze niks meer van blijkbaar want diene uil heeft zelfs nog alle 6 de gordels getest
@sammy
ik zou de truck er zeker niet voor verkopen als je genoeg hebt bij 3+1
en wat al dat ombouwen betreft dit was blijkbaar het laatste jaar dat dit moest want die vent zei tegen mij het maakt allemaal niet uit hoeveel dingen je er op hebt staan als het nu gaat om een tonneau cover of sidebars of een reservewiel als er gas in ligt is het gewoon 3+1
@charger69
ik zou toch oppassen met een single cab want de middenste zetel wordt niet beschouwd als een volwaardige zitplaats dus zoizo mmar 1+1
@natashaatlas
dan heb je geluk gehad dat je voor 01/03/2010 gekeurd geweest zijt
en ja blijkbaar worden we elk jaar gewogen vanaf nu
@floor
zoals ik al eerder heb vermeld maakt het allemaal niet meer uit als er gas inligt max 3+1 ook al weeg je maar 1500kg bij wijze van spreken
en wat die 400 euro betreft zou gaan over dossierkosten en een volledige lpg keuring enz
@franz
ik zou het niet weten wat die spatborden betreft ik weet alleen dat op mijn papier stond reden tot herkeuring en dat voor stomme spatborden
@db_cowboy
dan zal je geluk gehad hebben dat ze hier nog niet van op de hoogte waren
@jan.kee
ik hoop dat je beter nieuws krijgt dan ik allemaal te horen heb gekregen
dan weet ik dat ik in een totaal verkeerd keuringsstation ben geweest
het was btw in eksel (limburg )
greetz dave