Oke dan zit er nog 1 ding op! allemaal op Wieringen komen wonen.. Hebben we ieder weekend feest
Maar jullie doen nu net alsof het in belgie allemaal zo duur is en alsof het hier niks kost.. Vergeet in NL ook niet dat er op een nieuwe SRT-10 zo'n 18.000 euro BPM zit en op een hemi zo'n 10.000 euro en dat je dit ook even fijn mag aftikken als je particulier bent. Ga je bijna nieuw rijden v.a begin 2008 dan komt er ook nog eens fijn 10.000 euro aan slurptax overheen!!! en ga zo maar door.. Niet om het 1 of ander maar ook hier bij mij komt het geld niet aanwaaien maar ik weet nog goed hoe heel truck rijdend Nederland reageerde toen het grijs rijden voor particulieren van de 1 op de andere dag was afgelopen!! Iedereen verkocht de truck, ze vlogen spontaan in brand om de verzekering te naaie of ze werden gestolen en gestript enz enz enz.. Iedereen was maar bang dat het onbetaalbaar zou worden maar dat is allemaal reuze meegevallen.. Als er regels in Belgie zijn met betrekking tot het max gewixcht en je gaat daar overheen dan is het toch logies dat je op een probleem kunt wachten?? Dat is hier ook zo.. Ga dan zoals pascal al zegt op benzine rijden dan is dat probleem met het aantal zitplaatsen verholpen en kun je toch gewoon van je truck genieten

Tja dan kost een tankie benzine weer wat meer maar goed we weten van te voren allemaal dat een 5,7 V8 of 8,3 V10 niet zuinig of goedkoop is en toch kopen we ze omdat het kicke is.. Ik begrijp ook dat het voor niet iedereen betaalbaar is of blijft. Wat denken jullie straks ALS dat km gekloot doorgaat?? Geloof me dat het er echt nooit van zn leven goedkoper op zal worden want als ze geld mislopen dan moet het wel weer ergens anders vandaan komen.. Een km prijs van 40 tot 70cent p/km word je ook niet vrolijk van!! Maar goed we leven nu dus geniet zolang het nog kan

Blijft kut voor de eigenaar van de truck die dit probleem nu weer heeft.. En er waren er al een aantal voor hem als ik me goed herinner dus er zullen er nog veeeeeeele volgen ben ik bang!!
Ik heb net het kent. geschekt van de Dodge ram Hemi 2009, bruto bpm 14.515 euro