Op dit moment weet ik echt niet meer wat te doen, heb van de middag een telefoontje gehad waar niemand plezierig van wordt. Als ik de truck dus wil laten homologeren zal er dus een begrenzer opmoeten maar ook een extra dodehoekspiegel, spatlappen, uitlaat moet recht naar achteren gemaakt worden.
Naderhand mag ik dan, OPGELET, 3500 pleurootjes

neerleggen eer ik ermee mag rijden. Weet het dus echt niet meer.... Eerlijk gezegt is het mij dat allemaal niet meer waard. Want nu moet ik zoveel gaan neertellen en mag ik straks nog maar 90km/h rijden, heb nog een deel beperkingen en heeft het me klauwen vol geld gekost. Oke dat rijbewijs vind ik niet erg, kan ik altijd gebruiken maar de rest
Zou nu het liefste dat ding verkopen en nog lekker wat doorsparen zodat ik een lichter model kan kopen waar ik ook gek van ben, namelijk de F150 uit 2004. Dan kan ik lekker 120+km/h rijden ( ik moet nog wel eens wat verder weg gaan) ik rij op gas, lekker goedkoop want de diesel is hier weer lekker aan het stijgen (1.014 euro and going up

)
Een F250 is gewoon gruwelijk vet vooral met zijn dikke diesel erin maar het is uiteindelijk niet meer te betalen kom ik nu achter. Verzekering ging ook geen lachterje worden heb ik vernomen omdat hij als vrachtwagen verzekerd wordt en ik ben pas 20 dus zou me dat ruwgeschat een 1500 euro het jaar gaan kosten voor een gewone BA verzekering.
Ja oke ik had misschien eerst wat beter moeten informeren voordat ik hem had gekocht maar ik had er al enkele op B rijbewijs gezien ( in Nederland) dus geld in Belgie weer niet.
Als je eenmaal je zinnen ergens op hebt gezet koop je het toch terwijl je erna met de gebakken peren zit.
Weet het nu dus effe niet meer. Zaterdag ga ik naar de garage om het een en ander uitgelegd te krijgen over het hoe en wat over de homologatie maar ik denk dat hij terug een bordje opkrijgt met FOR SALE op hoe spijtig ook

want de laatste tijd krijg ik het ene kl*te telefoontje na het andere als het over mijn truck gaat en dat ben ik gewoon spuugzat aan het worden. Ik wil gewoon kunnen rijden zonder gezeik. Maaja ik woon in Belgie dus dat verhaaltje gaat niet op.
Zo dat moest ik even kwijt, allemaal opgehoopte frustratie