Het is nu do maart 28, 2024 11:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 17, 2017 8:38 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 10, 2017 12:18
Berichten: 63
Woonplaats: Utrecht
Goedendag over een tijdje komt mijn Gmc bj 1971 met 454 BigBlok binnen


Helaas moet er bij mij ook gas in anders is het niet te betalen allemaal


Nu de vraag ben dit onderdeel tegen gekomen op Ebay en vroeg me af of dit gaat werken op mijn motor


http://www.ebay.com/itm/180274566795?_t ... EBIDX%3AIT


Wat ik me ook afvraag moet op dit onderdeel type goedkeuring zitten en kun je dit onderdeel ook in NL kopen zo ja waar

Heb begrepen van de verkoper dat dit ding 335 pk aan kan vraag me af of dit genoeg is voor mijn auto en dat ik dit onderdeel erbij moet kopen


http://www.ebay.com/itm/Holley-600-CFM- ... tr&vxp=mtr


Heeft iemand misschien nog een beter advies wil dat me blok strak is voorzien van een goede LPG installatie zodat ik zonder ellende kan rond toeren


En is een 454 BigBlok eigenlijk wel geschikt voor LPG zonder verharde kleppen ??????????


Liever wat meer geld uitgeven dan straks lopen kloten met LPG daar heb ik zo geen zin in :(


Bedankt zover


Mvg Frits

_________________
Wens u bij deze 1 fijne dag

Mvg Frits


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr mei 19, 2017 15:26 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 10, 2017 12:18
Berichten: 63
Woonplaats: Utrecht
ffff 1 upje hoor

_________________
Wens u bij deze 1 fijne dag

Mvg Frits


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr mei 19, 2017 20:08 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do mei 01, 2008 11:23
Berichten: 3228
Woonplaats: Santa Pola, EspaƱa
Er is zat impco spul voor een betaalbare prijs in NL te koop.
Als er dan iets mee is, heb je ook nog eens garantie en/of de verkoper dicht bij.
In de USA doen ze niet zoveel met lpg als hier in NL en Europa, dus waarom zou je daar de spullen willen kopen

_________________
Alfred


# Het nadeel van niks doen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent #


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr mei 19, 2017 20:17 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 10, 2017 12:18
Berichten: 63
Woonplaats: Utrecht
Bedankt voor je antwoord Fred

Nou dit ding http://www.ebay.com/itm/180274566795?_t ... EBIDX%3AIT leek me wel een goed alternatief voor hoe ze het hier inbouwen


En misschien loopt je blok er ook beter op maar ben ook maar een leek vandaar mijn vraag


Weet jij of een 454 blok lpg goed kan handelen


Fijne avond nog

_________________
Wens u bij deze 1 fijne dag

Mvg Frits


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma mei 22, 2017 9:04 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo aug 11, 2010 21:49
Berichten: 1163
Woonplaats: Wieringen
Zelf zou ik er een tank onderbouwen, 8mm leiding, Impco E of EB verdamper en een Impco 425 er op met bijpassende kleppenplaat en al het benzine spul in de schuur leggen. Die ouwe blokkies kunnen goed op lpg lopen.

_________________
Hilco...

AfbeeldingAfbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma mei 22, 2017 20:51 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo mei 10, 2017 12:20
Berichten: 133
Top bedankt voor je antwoord

Maar wat ik graag zou willen is op benzine starten als dit kan weet jij of dit gaat lukken

Had vroeger LPG in mijn oude BMW 525 die kon ik op benzine starten en bij 1000 toeren vloog hij op LPG kan dat nu ook ????


Wil ook soms nog op benzine kunnen rijden voor als hij mee gaat op vakantie maar 3 tanken is erg veel ja


Heb toch vaak bij gas boeren dat ze vaak verkopen waar ze de meeste winst op pakken en je niet altijd de beste spullen voor je auto verkopen


En onderbouw dan kun je volgens mij niet een echt grote tank kwijt ??? en jij weet ook dat deze blokjes wat is het 1 op 4 lopen op LPG dan blijven we naar de pomp rijden haha

Wil er ook nog een MSD ontsteking inbouwen of onzin en dit apparaatje is volgens mij ook nuttig
APSX D2 Digital Wideband O2 Air Fuel Ratio Controller

Fijne avond nog


Mvg Frits


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di mei 23, 2017 18:41 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 27, 2016 14:01
Berichten: 59
Woonplaats: Ureterp
Ik heb op mijn Dodge een Impco 450 mixer met verloopstuk van Revor. Hiermee kan ik dus ook op benzine rijden eventueel. Revor heeft een website.

Deze combinatie is voor een big block ideaal, geen gezeur dat hij te weinig gas krijgt en nog op benzine kunnen rijden.

Groet Pieter.

_________________
there's no substitute for cubic inches.. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di mei 23, 2017 19:26 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo mei 10, 2017 12:20
Berichten: 133
Thanks we komen er zo langzaam uit wat het beste is voor mijn 454 BigBlok kan niet wachten tot mijn Pick up er is en ik dat blok hoor lopen


Heb even op Revor gezocht bij Google maar kan hem niet vinden heb jij misschien een linkje zodat ik kan kijken wat het kost en info vergaren

Mocht er nog een howto van een lpg inbouw zijn hoor ik het graag


Tis geen raket wetenschap dus denk dat ik er wel uit kom



Fijne avond nog


Mvg Frits


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di mei 23, 2017 20:54 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 27, 2016 14:01
Berichten: 59
Woonplaats: Ureterp
hm.. inderdaad. op mijn verloop staat www.revorlpg.nl maar vind ook niks op internet. Ik heb wel foto's maar uploaden wil niet helaas, dat zou ff via whatsapp moeten ofzo.

In mijn verloop zit ook nog een backfire klep etc, is ideaal. Als je zoekt op Revor lpg performance dan krijg je verschillende topics waarin ook duidelijk staat dat het voor performance c.q big blocks ideaal is.

Ook vind je wel links met aanbieders die eventueel 425 of 450 mixers te koop hebben.

groet Pieter.

_________________
there's no substitute for cubic inches.. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di mei 23, 2017 21:52 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo mei 10, 2017 12:20
Berichten: 133
Bedankt ik ga nog ff verder zoeken komt goed

En hier een foto plaatsen moet met photo bucket volgens mij beetje lastig hier


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za mei 27, 2017 9:46 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo mei 10, 2017 12:20
Berichten: 133
SierraC2500 schreef:
hm.. inderdaad. op mijn verloop staat http://www.revorlpg.nl maar vind ook niks op internet. Ik heb wel foto's maar uploaden wil niet helaas, dat zou ff via whatsapp moeten ofzo.

In mijn verloop zit ook nog een backfire klep etc, is ideaal. Als je zoekt op Revor lpg performance dan krijg je verschillende topics waarin ook duidelijk staat dat het voor performance c.q big blocks ideaal is.

Ook vind je wel links met aanbieders die eventueel 425 of 450 mixers te koop hebben.

groet Pieter.

Hoi hoi pieter mocht je nog een of meer foto,s willen plaatsen ben wel benieuwd naar je auto en LPG installatie .


Dan ff op deze link klikken http://photobucket.com/ account aanmaken en gaan met de Geit

en de rest is vrij simpel fijn weekend


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo mei 28, 2017 22:54 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 27, 2016 14:01
Berichten: 59
Woonplaats: Ureterp
FritsVrolijk123 schreef:
SierraC2500 schreef:
hm.. inderdaad. op mijn verloop staat http://www.revorlpg.nl maar vind ook niks op internet. Ik heb wel foto's maar uploaden wil niet helaas, dat zou ff via whatsapp moeten ofzo.

In mijn verloop zit ook nog een backfire klep etc, is ideaal. Als je zoekt op Revor lpg performance dan krijg je verschillende topics waarin ook duidelijk staat dat het voor performance c.q big blocks ideaal is.

Ook vind je wel links met aanbieders die eventueel 425 of 450 mixers te koop hebben.

groet Pieter.

Hoi hoi pieter mocht je nog een of meer foto,s willen plaatsen ben wel benieuwd naar je auto en LPG installatie .


Dan ff op deze link klikken http://photobucket.com/ account aanmaken en gaan met de Geit

en de rest is vrij simpel fijn weekend


Heb het geprobeerd, maar de foto's die ik maak met mijn telefoon willen niet uploaden naar foto emmer helaas. Vandaar ook dat ik zei via whatsapp of dat je zelf via internet wat kunt vinden.

_________________
there's no substitute for cubic inches.. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di mei 30, 2017 5:36 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo mei 10, 2017 12:20
Berichten: 133
SierraC2500 schreef:
FritsVrolijk123 schreef:
SierraC2500 schreef:
hm.. inderdaad. op mijn verloop staat http://www.revorlpg.nl maar vind ook niks op internet. Ik heb wel foto's maar uploaden wil niet helaas, dat zou ff via whatsapp moeten ofzo.

In mijn verloop zit ook nog een backfire klep etc, is ideaal. Als je zoekt op Revor lpg performance dan krijg je verschillende topics waarin ook duidelijk staat dat het voor performance c.q big blocks ideaal is.

Ook vind je wel links met aanbieders die eventueel 425 of 450 mixers te koop hebben.

groet Pieter.

Hoi hoi pieter mocht je nog een of meer foto,s willen plaatsen ben wel benieuwd naar je auto en LPG installatie .


Dan ff op deze link klikken http://photobucket.com/ account aanmaken en gaan met de Geit

en de rest is vrij simpel fijn weekend


Heb het geprobeerd, maar de foto's die ik maak met mijn telefoon willen niet uploaden naar foto emmer helaas. Vandaar ook dat ik zei via whatsapp of dat je zelf via internet wat kunt vinden.






Goedemorgen bedankt zover maar wat ik me afvraag hebben wij de zelfde Pick Up eigenlijk haha


Fijne dag en bedankt zover

Mvg Frits


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling