Het is nu za apr 27, 2024 21:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 22:55 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 13, 2011 21:45
Berichten: 11
Afgelopen zaterdag Chevrolet 3100 met 235 inch 6 cilinder aan de praat gemaakt maar, hij loopt op 3 cilinders en wel op 1,3 en 4 de anderen hebben wel vonk maar als ik de kabel er afrek hoor je geen verschil in het lopen. dus bougies gewisseld maar hielp niet bombine, verdelerkap, kabels verwisseld geen resultaat. Motor na gekeken of hij op tijd stond ook dat was goed. Volgens de boeken is de eerste cilinder aan de voor zijde ( radiateur kant ) en ontstekings volgorde 153624 klopt dit???? wat kan het anders zijn oja ook nog condensator verwisseld hielp ook niet en compressie gemeten al 6 het zelfde. Wie kan mij Helpen :?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jun 14, 2011 8:39 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 21, 2011 22:54
Berichten: 69
Woonplaats: rillaar
Volgens mij is er iets met de afstelling van de ventielen.
Hebt U dat al eens nagekeken ?

_________________
andre

www denbiechtstoel.be


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jun 14, 2011 8:56 
Offline
Pro Trucker

Geregistreerd: vr mei 23, 2008 14:45
Berichten: 2922
Woonplaats: Spijkenisse
Kleppen stellen,inlaatpakking :?:

_________________
Groeten Marco
1955 Ford F-100
429CUI(op benzine en loodvervanger)
C6 Transmission
Flowtech headers
Custom build Exhaustsystem
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 12:46 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 13, 2011 21:45
Berichten: 11
Gisteren kleppen gesteld en meteen een pakkingset besteld die zal ik zaterdag even plaatsen
ford1955 schreef:
Kleppen stellen,inlaatpakking :?:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 21:57 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 13, 2011 21:45
Berichten: 11
Bedankt voor de tips heb inlaat uitlaat pakking vervangen en heeft geholpen. Alleen 6e cilinder blijft nog achter vermoed dat daar de veren nog vast zitten. Want heeft minder compressie. Ze hebben mij verteld dat de motor is geriviseerd en daarna 6 jaar bijna niet gelopen heeft. Ik kan nog geluk hebben als hij een keer goed warm word dat hij mee gaat lopen. Of heeft iemand nog tips.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 22:04 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 17, 2010 23:59
Berichten: 1217
Woonplaats: noordkop
Ik zou van cilinder N06 handmatig de kleppen losmaken en wd40 op de steel spuiten. Het beste is om de bougies even te trekken en met de kleppendeksel eraf de kar even tornen, om te zien of alle kleppen opengaan.

_________________
groetjes Ton van der Sluijs

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 21:44 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 13, 2011 21:45
Berichten: 11
Toch inmiddels motor er maar uit gehaald en straks de kop er af en zuigers er uit de 6e cilinder blijft achter. Maar eens kijken hoe het er uit ziet van binnen. Moet gewoon goed worden. :lol:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 22:56 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 13, 2011 21:45
Berichten: 11
Nog niet goed lopen vandaag blok er uit gehaald wat blijkt 6e zuiger zit een gat in en lijkt verbrand. De rest ziet er nieuw uit lagers en tappen zelfs de hoofdlager. Nu zoeken naar zuiger voor een 235 blok iemand idee waar ik die kan kopen. :(


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 10:22 
Offline
Pro Trucker

Geregistreerd: vr mei 23, 2008 14:45
Berichten: 2922
Woonplaats: Spijkenisse
Dit komt bij Summit vandaan :dontknow:

http://www.summitracing.com/search/Depa ... Rank%7cAsc

_________________
Groeten Marco
1955 Ford F-100
429CUI(op benzine en loodvervanger)
C6 Transmission
Flowtech headers
Custom build Exhaustsystem
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling