Als ik zo snel door de schema's van de 2004 blader zit er best veel op die zekering, ze kunnen online zeggen wat ze willen maar dat die er uit klapt is niet normaal.
Zo te zien de Fan van de radiator van de airco, eventuele aanwezige o2 sensor heaters, benzine injectoren (als je een LPG installatie er in hebt zitten zou die er ook nog mee te maken kunnen hebben omdat die de injectoren ontkoppelen), benzine pomp en ontstekings-spoelen en een deel van de ECU op die zekering. Aangezien die zekering redelijk belast wordt zou het ook kunnen dat een benzine pomp (ook al zit die op een 20A zekering) de 30A zekering er uit laat klappen. Bijvoorbeeld als z'n pomp i.p.v. 10Ampere ineens richting de 20Ampere verbruikt kan die de 30A zekering eerst overbelasten.
Maar goed ik zou me eerst concentreren op de dingen waarmee gerommeld is, als die er inzit is de LPG installatie zijn bedrading wat mij betreft verdacht.... Vooral het injector gedeelte...
Zou ook even kijken waar de LPG installatie zijn voeding van pakt en/of dat ook netjes is gezekerd. (niet dat het zonder zekering op die zelfde 30A zekering hangt)
Zal vanavond/vannacht de service manual even voor je online zetten zodat je je eigen hoofd kun breken op allemaal die aftakkingen op die 30A zekering