Ik ben ok zoek naar een campershell voor mijn '09 Ram Laramie Quad cab, spijtig genoeg valt deze zoektoch nogal tegen.
Heb tot nu toe maar 1 passend model gezien, en dat was bij Handiri cars te St. Niklaas waar ik de auto kocht, deze shell van A.R.E. was echter kwalitatief niet zo goed in mijn ogen, de binnenkant was gewoon nog blote glasvezel ipv. bekleding.
Ik heb echter gelezen dat A.R.E. blijkbaar ook betere shells maakt, maar ik weet niet of deze dan weer op de Ram gaan passen.
De website van A.R.E. geeft ook niet echt een duidelijk beeld.
Een ander merk wat mij aanspreekt is 'Leer' (
website), maar daar vind ik dan weer niemand die dit merk verkoopt hier.
Als er dus iemand meer van A.R.E kent, of een verkoper van Leer kent (mag in BE en alle buurlanden zijn), is deze info meer dan welkom...
Het meest geziene merk van shells hier in BE (Snugtop) blijkt nog geen model te hebben dat past op de '09 Ram...
Edit:
Ging net nog eens kijken op de website van Snugtop, en nu blijkt dat ze wel een model hebben dat op de '09 Ram past, dit was 2 weken geleden nog niet
Edit 2:
Wel weet ik niet of ik een 'V-bed' of een 'Shortbed' heb, op de website van snugtop staat namelijk dat ze voor de quad cab voor deze bijde bed lengtes een model hebben. Weet iemand hoe ik kan uitvinden wat voor bed ik heb?