USA Pick-up Trucks https://www.usatrucks.nl/forum/ |
|
burn out https://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=351 |
Pagina 1 van 1 |
Auteur: | green [ zo jul 20, 2008 13:03 ] |
Berichttitel: | burn out |
als ik en burn out wil doen gaat hij niet op volle toeren de hemi blijft ong op 3500 toeren staan is dat normaal in het optrekken gaat hij wel voluit |
Auteur: | jschlee [ zo jul 20, 2008 13:09 ] |
Berichttitel: | |
Als je heb op "1" zet i.p.v. "D" gaat het ook een stuk beter. of doe je dat al? |
Auteur: | green [ zo jul 20, 2008 13:27 ] |
Berichttitel: | |
nee op de D maar het is ni dat hij het ni afkan hij stopt gewoon op ong 3500 toeren het is net of hij begrenst is maar in het optrekken heeft hij dat niet ook in de topsnelheid stopt hij op ong 3500 toeren en dan rij ik ong 180 km per uur of is dat de max snelheid |
Auteur: | axxel [ zo jul 20, 2008 14:24 ] |
Berichttitel: | |
Je torx limiter grijpt dan in. De topsnelheid is afgeregeld op 105-110mijl bij de hemi.(176km/h) Top van de hemi zal bij 210km/h liggen In zijn vrij kom je ook maar tot 3500-4000rpm. Je kunt met een programmer de limiters eraf halen. De wegliging van de ram srt-10 is stukken beter en zelfs op 250km/h prima. Alex |
Auteur: | green [ zo jul 20, 2008 15:06 ] |
Berichttitel: | |
iemand ervaring mee met de limiters eraf te halen of word dat normaal gedaan bij de meeste hemi's gaat hij dan niet over zijn toeren gaan bij het optrekken |
Auteur: | axxel [ zo jul 20, 2008 15:27 ] |
Berichttitel: | |
Je kunt programmers bestellen in de US kosten rond de 400 dollar. Je rpm limiter blijft er gewoon opzitten maar kun je wel iets verhogen. De koppel(torx)limiter kun je er wel afhalen. Je krijgt er een paar pk's bij (20pk) Je kunt je topsnelheid verhogen en instellen. Foutcodes uitlezen en wissen. Alex |
Auteur: | jschlee [ zo jul 20, 2008 16:35 ] |
Berichttitel: | |
Citaat: torx limiter
Wat is dat precies, ik heb daar nog nooit van gehoord. |
Auteur: | axxel [ zo jul 20, 2008 16:48 ] |
Berichttitel: | |
Haal hem maar eens uit de srt-10 dan schakelt de truck een stuk sneller op. Het is een koppelbegrenzer die ingrijpt bij het schakelen zodat je bak langer heel blijft ![]() alex |
Auteur: | jschlee [ zo jul 20, 2008 19:36 ] |
Berichttitel: | |
axxel schreef: Haal hem maar eens uit de srt-10 dan schakelt de truck een stuk sneller op.
Het is een koppelbegrenzer die ingrijpt bij het schakelen zodat je bak langer heel blijft ![]() alex ![]() ![]() |
Auteur: | axxel [ zo jul 20, 2008 19:58 ] |
Berichttitel: | |
Is software. Met een SCT programmer kun je het uit zetten. The SCT XCalibrator 2 arrives to you with 3 performance tunes, custom written and tested by Roe Racing that include disabled downstream O2 sensors for "off road" cat delete and programming to turn the fan on at 181 degrees versus the stock setting of 210 degrees. All 3 programs include firmer shift points and removal of torque management on the automatic transmissions for an incredible performance rush! This versatile tool also allows the user to diagnose check engine lights and clear trouble codes. Your factory tune will never be lost either as the XCalibrator 2 has the ability to store it if you ever choose to go back to the factory settings. All these features combine to make this device a "must have" for all 2005 ? 2006 SRT-10 Ram quad cab owners! The following performance gains were recorded on our in-house dyno with a stock 2005 SRT-10 QC and 93 octane fuel : Rear Wheel HP / Rear Wheel Torque gains @ RPM are; 19 HP / 34 TQ @ 3,000 RPM, 22 HP / 33 TQ @ 3,500 RPM, 24 HP / 32 TQ @ 4,000 RPM, 38 HP / 34 TQ @ 4,500 RPM, 38 HP / 40 TQ @ 5,000 RPM, 18 HP / 17 TQ @ 5,500 RPM. These tunes were carefully created and tested to allow maximum performance without engine pinging. NOTE : Please list in the "comments" section when ordering the year of the vehicle and modifications done to it. Alex |
Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |