Hey,
Nog steeds niets in mijn geduld is op.
Ofwel is de wagen rijklaar met nrplaat voor het einde van het jaar (eventueel nog zonder gas)
Ofwel heb ik 20% gevraagd en de wagen rijklaar tegen eind januari
Ofwel storten ze het voorschot terug met interest voor de 9 maand.
Tenslotte zou ik een wagen hebben die misschien al 20% in waarde is verloren zonder er ooit mee te rijden.
De keuze is aan hen.
Het is totale BS dat de DIV met een nummer volg systeem werkt. De laatste die er is verkocht heeft zijn papieren al op 1+5 met MTM 3500kg, de mijne is al eens binnengekomen met MTM 2500 kg lol waar zijn ze mee bezig, dus dat zou met tonneau, side bars en gas op 1+0 komen of zo.
Ik vind het zeer jammer dat het niet goed lijkt te komen en de reactiviteit van de garage werkt ook op mijn zenuwen, telkens beloven om te bellen, update te geven, binnen twee weken in orde maar nooit komen ze hun afspraak na, dit draagt natuurlijk ook bij aan de frustratie. (en ook dat je met een kangoo rond rijdt met 300000 km die om de 1000 km alle olie en koelvloeistof op stookt dus dat zal ook nie lang meer duren) Ik wil graag met een ram rijden maar ik heb geen vertrouwen meer in de parallele import dus de opties als het bij de garage niet goed komt zijn beperkt/nihil. Bij speedshop krijgen ze nog steeds de papieren in orde op max 3 maand. Chrysler Dodge blijft bij het we doen het volgens het boekje principe slaagt er niet in.
Vorige week een mail gestuurd naar de ombudsdienst van de federale overheid om dit aan te klagen, zij reageerden de dag er na, maar dan nog vertikt de garage het om de gegevens naar hen door te sturen.
Ben momenteel aan het zoeken naar ofwel een recente mustang of camaro. Welliswaar een V6, een V8 vind ik te onverantwoord qua inschrijving & wegentax

Nick