1 Wat wil je ? Snelheid en mindere vorm van luxe tegenover de laramie of stel je de luxe wat meer voorop ?
2 Wat snelheid en sprintjes betreft zit er toch ZOveel verschil niet meer tussen een srt van '05 en een laramie met de nieuwe hemi. Srt 505 en nieuwe hemi 390 pk.
3 Exclusiviteit ? hhmmm beide even exclusief als je't mij vraagt,alhoewel er al wat meer srt's rondrijden dan de nieuwe laramie's.
4 Hier zou voor mij het meest doorslaggevende punt zijn,de wederverkoopwaarde.Een srt blijft goed zijn waarde houden,een hemi zakt redelijk in prijs,MAAR dit betreft de oudere modellen.Als je binnen 4 jaar kijkt zal de srt (volgens mij) nog steeds een 20.000 kunnen gaan mits goed onderhouden en aanvaardbare kmstand.Een laramie van 4 jaar zal nog rond de 22.000 gaan (als je kijkt wat een huidige laramie nog gaat in prijs van die ouderdom).Je verliest 8.000 op de srt en je verliest 11.900 op de laramie als we uitgaan van bovengenoemde redenering.Als je echter kijkt wat het jaarlijkse kostenplaatje is van een srt tegenover een laramie zal op 4 jaar tijd het prijsverschil in het wederverkoopverlies bijna gelijk zijn.Verbruik,verzekering,taks,onderhoud,enz...
5 De srt van '05 blijft tenslotte een 2dehands truck waar je niet voor de volle 100% van weet wat ermee gebeurd is.De laramie is nieuw,compleet schadevrij en je weet van dag 1 wat ermee gebeurt.
Voor mij dus de nieuwe laramie met de hemi

'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !