Als je dan toch de throttle body gaat kuisen kan je meteen ook de PCV vervangen
http://3rdstrike.biz/cart/index.php?mai ... ts_id=5006 kost maar een habbekrats en komt ook het onderhoud ten goede.Die dingen durven nogal eens stuk gaan en rare codes te veroorzaken door het slecht functioneren van dit kleine onding

De powerwire is een simpele draad met een weerstand tussen die ervoor zorgt dat je constant een koudere inlaattemperatuur doorgeeft aan je IAT sensor (intake air temperature) waardoor de computer de ontsteking iets vervroegd omdat hij denkt dat het buiten kouder is.Resultaat is een iets hoger verbruik bij WOT (wide open throttle) .Kleine vermogenswinst van misschien een 2 a 3 pk (ze beloven wel 8 -10pk,maar laat ons realistisch blijven).
http://3rdstrike.biz/cart/index.php?mai ... ts_id=4070Taylor shorty wires zijn andere bougiekabels.Ze schonen het zicht onder je motorkap op,maar daarbvovenop zorgen ze voor een betere ontsteking.Een goeie ontsteking is een kernpunt als je meer pk wil en dat alles netjes getuned loopt.
http://3rdstrike.biz/cart/index.php?mai ... cts_id=111Het zijn relatief goedkope dingen,maar ze kunnen er wel voor zorgen dat je onder de 7 seconden duikt door eens alles samen af te stellen en te upgraden.
Wat ik dus in jouw plaats zou doen is
- Throttle body kuisen
- PCV vervangen terwijl je throttle body kuist
- Power wire
- Taylor shorty wires
Denk dat je daar al aardig in de buurt van de 6.95 seconden zal komen

_________________
Pascal

'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !