Sammy11 schreef:
vosje schreef:
het nadeel van een tweedehans auto is dat je nooit weet hoe de vorige eigenaar met zijn auto
is omgegaan en heb je het risico een ander zijn ellende tekopen.
deze truck komt van mij.
heb deze gekocht van 1ste eigenaar in de States.
er stonden toen 45.000 miles op.
ik heb er bijna 2 jaar probleemloos mee gereden.
ook omdat ik geregeld op controle ging en onderhoud deed.
DodgeGuy rijdt er nu bijna 1 jaar mee rond.
de Hemi was alles behalve
ellende voor mij.
@Sammy11
net zo als ik al schreef je hebt het risico dat je een ander zijn ellende koopt dit hoeft dus niet
ik heb niet beweerd dat het jou schuld is en ook niet dat het DodgeGuy zijn schuld is
je hebt natuurlijk zelf veel in de hand je kunt natuurlijk je zelf een hoop ellende besparen
door je auto/motor goed te behandelen/onderhouden maar een lekke koppakking kun je toch
krijgen omdat water en metaal geen goede combo is en corosie in de pakking vreet
ik wil niemand de schuld geven hoor

wij hebben 6 jaar geleden een gloed nieuwe trekker gekocht altijd goed behandeld en
onderhouden vorig jaar net voor het einde van de oogst een grote beurt gegeven in de
garage bij de dealer wegens tijd gebrek

ploeg er achter gegooid en na 2weken koppakking er uit.
terug naar de dealer gegaan computter uitgelezen toeretallen en temp op gezocht en we kregen
een compliment omdat we de trekker nooit koud belasten dus kregen we korting bij de
reparatie

4 dagen trekker kwijt en geen huur trekker dus hij was na die 4 dagen terug
warm laten draaien en weer onafgebroken ploegen gelukkig geen problemen meer gehad
wel de rekening jamer genoeg we hebben hem toen ook gelijk laten testen of hij gevlakt moest worden wat gelukkig niet moest