Heb zelf zoals bladeX mijn dodge ram hemi gekocht via americandrive.
In tegenstelling tot Blade heb ik die van mij volledig op foto gekocht,blade de zijne was hier al in belgie geloof ik toen ie em kocht ... ?
Zelf ben ik héél tevreden over de service en over het volledige verloop van aankoop tot aflevering en ook de dienst na verkoop.
Na amper drie weken waren mijn voorste remblokken compleet weg tot op het ijzer.Niettegenstaande dat dit niet in mijn garantie zit werden deze meteen kosteloos vervangen ! Mijn remblokken waren dus héél onrgelmatig versleten vooraan,ene kant nog half,andere kant tot op het ijzer,Luc had bij demontage voor homologatie voor opmeten van remmen de 'goeie' kant gedemonteerd en was dus zo tot de conclusie gekomen dat de blokken nog goed waren en de andere kant bijgevolg over het hoofd gezien.Maar zoals gezegd,werd dit direct opgelost zonder 1€.
Ga niet echt af op de prijzen van op de sites,de dollar schommelt en sommige dealers houden daar ook rekening mee en geven soms fikse korting.ONDERHANDELEN is dus ALTIJD de boodschap,bij gelijk wie !
Bekijk eens de amerikaanse verkoopsites en kijk eens wat een hemi waard is zoals jij em wil.Reken om naar € en tel dan container,import,douane,btw,homologatie,enz.... erbij en je weet wat de truck je kost tegen dat je er mee rijdt.
Sommige dealers laten je toe zelf in usa te kopen,te verschepen en doen dan voor jou tegen betaling de homologatieprocedure,reken hierbij snel 3.000 a 4.000 €.
Wil je zelf importeren en laten homologeren,reken al snel dat je tussen de 3 en 10 maand kwijt bent !!!
Hou hier ook rekening mee als je een wagen bij een dealer koopt die nog in de usa staat !
Enige minpunten die ik tot nu toe ondervonden heb (maar waar je leert mee leven)
- Zeer makkelijk uitbreken van de achterkant bij nat wegdek ! Slechts 4x2....

- Parkeerplaats vinden in stad....*zucht* alles is berekend op een smart tegenwoordig.
- Dode hoeken waar je makkelijk een kudde koeien in verbergt.....

Positieve punten..... bij iedere rit een grijns van oor tot oor en al helemaal een fantastisch gevoel als je de zoveelste johnny te kakken hebt gezet aan de lichten *grijns*

Soepel rijgedrag,enorm koppel en pk,lekker comfortabel in de luie zetel,overvloed aan plaats,goedkope rijtaks,geen biv,met lpg erin ook enorm voordelig,enz.....

'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !