Het is nu zo aug 10, 2025 2:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 13, 2009 18:28 
Trucker

Hey,

Ik heb een wagen gekocht bij een van de handelaars die je al bezocht hebt, en als het je interesseerd stuur ik je wel een PM met de ervaringen, openlijk wil ik er liever geen reclame of anti reclame voor maken (dus je kan wel denken in welke richting het gaat)

Groeten,
Nick

2010 Ram sport crew cab

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za mei 16, 2009 0:58 
Heavy Trucker

Heb zelf zoals bladeX mijn dodge ram hemi gekocht via americandrive.
In tegenstelling tot Blade heb ik die van mij volledig op foto gekocht,blade de zijne was hier al in belgie geloof ik toen ie em kocht ... ?

Zelf ben ik héél tevreden over de service en over het volledige verloop van aankoop tot aflevering en ook de dienst na verkoop.

Na amper drie weken waren mijn voorste remblokken compleet weg tot op het ijzer.Niettegenstaande dat dit niet in mijn garantie zit werden deze meteen kosteloos vervangen ! Mijn remblokken waren dus héél onrgelmatig versleten vooraan,ene kant nog half,andere kant tot op het ijzer,Luc had bij demontage voor homologatie voor opmeten van remmen de 'goeie' kant gedemonteerd en was dus zo tot de conclusie gekomen dat de blokken nog goed waren en de andere kant bijgevolg over het hoofd gezien.Maar zoals gezegd,werd dit direct opgelost zonder 1€.

Ga niet echt af op de prijzen van op de sites,de dollar schommelt en sommige dealers houden daar ook rekening mee en geven soms fikse korting.ONDERHANDELEN is dus ALTIJD de boodschap,bij gelijk wie !

Bekijk eens de amerikaanse verkoopsites en kijk eens wat een hemi waard is zoals jij em wil.Reken om naar € en tel dan container,import,douane,btw,homologatie,enz.... erbij en je weet wat de truck je kost tegen dat je er mee rijdt.
Sommige dealers laten je toe zelf in usa te kopen,te verschepen en doen dan voor jou tegen betaling de homologatieprocedure,reken hierbij snel 3.000 a 4.000 €.

Wil je zelf importeren en laten homologeren,reken al snel dat je tussen de 3 en 10 maand kwijt bent !!!
Hou hier ook rekening mee als je een wagen bij een dealer koopt die nog in de usa staat !

Enige minpunten die ik tot nu toe ondervonden heb (maar waar je leert mee leven)
- Zeer makkelijk uitbreken van de achterkant bij nat wegdek ! Slechts 4x2.... :-(
- Parkeerplaats vinden in stad....*zucht* alles is berekend op een smart tegenwoordig.
- Dode hoeken waar je makkelijk een kudde koeien in verbergt..... :D

Positieve punten..... bij iedere rit een grijns van oor tot oor en al helemaal een fantastisch gevoel als je de zoveelste johnny te kakken hebt gezet aan de lichten *grijns* :D :D
Soepel rijgedrag,enorm koppel en pk,lekker comfortabel in de luie zetel,overvloed aan plaats,goedkope rijtaks,geen biv,met lpg erin ook enorm voordelig,enz.....

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za mei 16, 2009 1:48 
Trucker

DB_Cowboy schreef:
Heb zelf zoals bladeX mijn dodge ram hemi gekocht via americandrive.
In tegenstelling tot Blade heb ik die van mij volledig op foto gekocht,blade de zijne was hier al in belgie geloof ik toen ie em kocht ... ?

Zelf ben ik héél tevreden over de service en over het volledige verloop van aankoop tot aflevering en ook de dienst na verkoop.

Na amper drie weken waren mijn voorste remblokken compleet weg tot op het ijzer.Niettegenstaande dat dit niet in mijn garantie zit werden deze meteen kosteloos vervangen ! Mijn remblokken waren dus héél onrgelmatig versleten vooraan,ene kant nog half,andere kant tot op het ijzer,Luc had bij demontage voor homologatie voor opmeten van remmen de 'goeie' kant gedemonteerd en was dus zo tot de conclusie gekomen dat de blokken nog goed waren en de andere kant bijgevolg over het hoofd gezien.Maar zoals gezegd,werd dit direct opgelost zonder 1€.

Ga niet echt af op de prijzen van op de sites,de dollar schommelt en sommige dealers houden daar ook rekening mee en geven soms fikse korting.ONDERHANDELEN is dus ALTIJD de boodschap,bij gelijk wie !

Bekijk eens de amerikaanse verkoopsites en kijk eens wat een hemi waard is zoals jij em wil.Reken om naar € en tel dan container,import,douane,btw,homologatie,enz.... erbij en je weet wat de truck je kost tegen dat je er mee rijdt.
Sommige dealers laten je toe zelf in usa te kopen,te verschepen en doen dan voor jou tegen betaling de homologatieprocedure,reken hierbij snel 3.000 a 4.000 €.

Wil je zelf importeren en laten homologeren,reken al snel dat je tussen de 3 en 10 maand kwijt bent !!!
Hou hier ook rekening mee als je een wagen bij een dealer koopt die nog in de usa staat !

Enige minpunten die ik tot nu toe ondervonden heb (maar waar je leert mee leven)
- Zeer makkelijk uitbreken van de achterkant bij nat wegdek ! Slechts 4x2.... :-(
- Parkeerplaats vinden in stad....*zucht* alles is berekend op een smart tegenwoordig.
- Dode hoeken waar je makkelijk een kudde koeien in verbergt..... :D

Positieve punten..... bij iedere rit een grijns van oor tot oor en al helemaal een fantastisch gevoel als je de zoveelste johnny te kakken hebt gezet aan de lichten *grijns* :D :D
Soepel rijgedrag,enorm koppel en pk,lekker comfortabel in de luie zetel,overvloed aan plaats,goedkope rijtaks,geen biv,met lpg erin ook enorm voordelig,enz.....

Thnx DB Cowboy ! Weer wat wijzer zodat we een betere beslissing kunnen gaan nemen ! :thumbright: :headbang:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jun 03, 2009 7:40 
Heavy Trucker

Hey
WIj hebben onze wagen uit Amerika laten overkomen,maar het onderhoud laten we nu doen bij Car Deal Center in Hechtel.
Geen problemen met hen,goeie service en qua prijs zitten ze ook goed...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jul 03, 2009 23:53 
Trucker

Hoi, wij hebben de onze bij Trail Tech te rijkel (borgloon/brustem) gekocht, gewoon gezegt wat we wouden en tijdje later stond ie der :), wagen heeft ongeval gehad, maat chassis ofzo was totaal nie gekrenkt, had blikschade, lakwerk is niet 100% maar maakt niet uit, ben perfectionist en wagen word nog herspoten, had ik sowieso laten doen bij t minste krasje maar dit alles heeft hij erbij gezegt, hadden geen verplichting hem te nemen als ie ons niet aanstond, maar voor die prijs die miles...en een daytona, zelfs volledig herspoten vind je voor die prijs geen daytona...heeft nu oranje QC daytona alles erop en eraan.. minder als 10.000 miles dachtek...

Mvg,

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jul 04, 2009 8:36 
Trucker

NDS CARS

antwerpseweg in geel

heeft er ook regelmatig staan

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jul 04, 2009 12:50 
Trucker

Idd heeft hij me ook verteld. In de loop van dit jaar wordt hij volledig gestript en gespoten, inc motor, heb hem eigenlijk gekocht omwille van de miles...hij is hier uitgemeten op de richtbank, en het chassis is perfect recht. Wat ik ook al belangrijk vond. en idd is de cab van een rode opgeplaatst :p hier en daar iets te fel te zien. Maar hij rijdt perfect, en zuinig :D We zijn naar veel trucks gaan kijken, en ik heb m'n wagens qua carroserie altijd heel perfect gewild en gewone iedere ram waar ik naar ging kijken vond ik wel iets. Dus sowieso herspuiten, daarom deze, iets goedkoper, daytona en weinig miles

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]