Wel, we krijgen hem niet lager in de toeren.
Van alles geprobeerd, maar stationair blijft het geval veels te hoog lopen. Met co meter erbij netjes terug gedraaid maar dan slaat hij af of start niet meer, dus dan blijft er alleen valse lucht over als dader?
Kleppenplaat zit dicht, co goed, ontsteking staat goed............
Blok werd ook enorm heet als hij even gelopen had, thermostaat die erin zat eruit gehaald en die gaat gewoon niet open (nieuwe thermostaat, maar hij wil niet open, ook niet in pannetje water) dus voorlopig maar even zonder draaien denk ik.
Verder vandaag begonnen de mixer en het klepgedeelte weer uit elkaar te halen om valse lucht uit te sluiten maar het zit allemaal zo goed vast dat het niet meer los wil. Lijkt me ook sterk dat dat het probleem is maar goed. Om het uit te sluiten toch maar uit elkaar en weer opnieuw opbouwen.
Tot ik de remmen gefixt heb valt ook niet te zeggen of er zo wel mee te rijden is natuurlijk. Als het niet anders is rij ik er zo wel mee. Start direct op lpg, loopt netjes in de "D" en pakt gruwelijk op als je gas geeft.
Het zou alleen mooier zijn als ie wat netter stationair zou draaien, op deze manier kan ik elk jaar m'n blok reviseren ben ik bang.
Komt goed....deze week salarisweek dus dan ik weer een beetje erin investeren, ben enorm benieuwd of mijn Dotsje uiteindelijk m'n Mercury voorbij gaat in bekeuringen.