Nou daar gaan we, plan is om de truck helemaal te strippen en weer helemaal in topstaat terug te bouwen.
Ik wil de truck rond de zomer weer compleet hebben (dan bedoel ik alle stukke delen vervangen voor goede).
De bedoeling is om het hier bij te houden, omdat dat mooi is en ik wel tips en advies kan gebruiken
Verder heb ik een contour (sport camera) waar ik een time lapse mee wil maken van het slopen en opbouwen, dat wordt vast gaaf!
aan te schaffen
Tig lasapparaat
compressor
Motortakel
Nieuwe delen voor de voorkant
-grill
-grill inserts
-rechtsvoor plaatwerk
-rechtsvoor 'spatbord'
-verlichting
-chroomwerk
-bumper
-alu radiator + elektrische fan
Verder wil ik een nieuwe suspensie eronder, dit wordt waarschijnlijk de no limit wide ride IFS.
Nieuwe tank die tussen het frame onder de bak past
Nieuw stuur (ga eerst proberen oude recht te buigen, omdat een nieuw stuur 370 dollar kost....)
Bedrading vervangen
alle on nodige gaten dichtmaken
-oude benzine vulgat
-kapstok hangers
-(antenne)
-speakers in de deuren
-bak moet gemaakt worden
ik zal ongetwijfeld nog veel meer tegen komen, ik weet in elk geval dat de cabine mounts nieuw moeten en de cabine hoeken.
De deuk achter laat ik maken met het spuiten, of ik moet een goedkope goede bak tegen komen.
Zaterdag heb ik een paar dikke assteunen gekocht en even onder de auto gelegen.
het frame ziet er op het eerste oog goed uit, maar ik ga nog nergens vanuit.
Het lijkt erop dat het deel waar de wielen aan vast zitten de klap hebben opgevangen (afgebroken)
Verder is het frame waar de bumper aan zit gewoon totaal omgebogen en heeft dus ook een beste klap gehad.
De cabine ziet er nog goed uit, hij staat er scheef op omdat de mounts niet meer top zijn.
De kleur zal weer rood met wit worden, rode kleur krijg ik binnenkort (via aap forum) een kleurnummer van! nu alleen het wit nog uitzoeken!
Nog een paar foto's
Voor:
Na:
Assteunen:
Vanmiddag ga ik nog even heen, werkbureau heen zetten, ik zal ook een paar foto's maken van hoe de garage eruit ziet.
Ook nog even goed onder door kruipen met een rolmaat en camera.
Ik begin van de week waarschijnlijk wel met demonteren, verder kan ik pas beginnen als ik het geld heb (wat waarschijnlijk wel even kan duren
).
Greatz Jurrien