Dat was me het ritje wel,
Ik ben een v70 gewend, wel het oude type, maar toch! Dit is ff ruig rijden zeg! En je blijft corrigeren op de snelweg!
Tot 100 is leuk, daarboven heb ik de indruk dat alles uit elkaar gaat trillen, iemand nog een idee, behalve dan weer verlagen en originele banden erop?
Dan het volgende zoals Phil al zei;
200 km lang niks aan de hand, gewoon met de vrachtwagens mee, al heeft hij wel 1 keer eerder wat vermogenverlies gehad, ben ik ook even de vluchtstrook op gegaan. (Misschien ook al ff geen gas.)
Bij deventer alles even nagelopen, zag er allemaal prima uit. alleen wilde ik weer invoegen via de invoegstrook, en toen geen vermogen meer. Weer naar de vluchtstrook en daar sloeg hij af. Geen idee waarom, maar die groene lampjes van het gasknopje branden niet meer. allerlei stekkers aangedrukt maar niks kunnen vinden. toen maar via een +draad rechtstreeks op de gasunit. hoorde gas lopen, ik starten, en ja hoor! hij deed weer. alleen beetje link, als je over bent niet vergeten het draadje van de accu te halen. Anders blijft het gas stromen.
Verder viel mijn vader toen ik over was nog op dat de remlichten niet deden. Weet iemand zo waar ik dat moet zoeken? Deden ook niet bij de apk, Phil, hoe is dat toen hersteld? Misschien is er iets doorgebrand?
Iemand een idee?