Wel ik heb een automaat altijd fijn gevonden maar begon me de laatste tijd wat te ergeren aan dat ding. Hij schakeld wanneer hij dat wil en dat is hier soms wel irritant omdat ik nogal heuvelachtig woon. Steeds dat terugschakelen als ik even de gas wat meer induwde. Als ik een trailer erachter heb hangen vind ik het ook niet zo fijn.
Heb liever zelf de controle over wanneer er geschakeld wordt. Vind het ook wel leuk om te schakelen + het vette geluid dat je hebt van de turbo als je schakelt (is bijkomstig maar ik vind het vet

)
Ik ben nu ook vanplan om meer vermogen uit de truck te halen. Heb nu al een tuner besteld maar in de toekomst gaan er waarschijnlijk grotere aanpassingen gebeuren
Als ik dan een automatische transmissie moet gaan laten rebuilden voor de pk's die ik wil gaan behalen, gaat me dat een serieus pak geld kosten!
Transmissie moest toch rebuild gaan worden want hij begint steeds meer kuren te vertonen zoals slippen van versnellingen, bij koude transmissie niet meer in overdrive gaan en soms niet in versnelling springen bij schakelen van P naar D.
Nu heb ik een superdeal kunnen maken op alle onderdelen om de swap te kunnen uitvoeren en die kon ik niet laten schieten!
Moet alleen nog een clutch en vliegwiel kopen. Waarschijnlijk een South Bend clutch die goed ik voor 400pk. Heb standaard 245pk....
Als ik in de toekomst dus nog meer vermogen wil hebben moet ik simpelweg de koppeling alleen maar vervangen door een zwaarder model maar vind 400pk al meer dan genoeg (voor nu dan toch

)