Caster schreef:
Haha "attesten", wat een grap

Die ga je in België echt niet vinden.
Van de keuring trek ik mij geen kloten aan. Zullen wel zien of ze het gaan zien. Ik ga mijn stock banden er wel onder doen voor de keuring maar de veren blijven lekker zitten. Ze hadden mij vorig jaar al gevraagd of mijn veren nog wel in orde waren omdat ze van voren nogal doorgezakt zijn. Heb toen al gezegd dat als ik er nieuwe ondersteek de truck wel omhoog gaat komen maar dat was geen probleem zeiden ze. Zullen wel zien...

Niet te hard lachen Jordy , Toyota heeft genoeg attesten uitgdeeld voor boddyliften,verhoogde veren,hogere banden.
Een nissan heb ik ooit gezien met attesten maar voor de rest in Belgie niet.
Ik dacht misschien dat je dat voor mekaar had gekregen want , elk jaar voor de keuring alles demonteren word je snel beu.
Ik heb zelf elk jaar voor de keuring ooit een patrol moeten klaar zetten, boddylift er onderuit,verhoogde veren er onder uit,winchbumper er af.
Als op je proces verbaal de dikte van veren of aantal bladveren op staat en die komt overeen met de nieuwe dan is er geen probleem zoals Begiquebasterd zegt.
Als dit niet zo is ga je veel geluk moeten hebben dat ze het niet zien en dat is al wel eens gebeurd bij mij .
Als de lift niet te hoog is en niet zo hard opvalt kan je wel eens geluk hebben dat ze uw veren niet gaan nakijken
Je kan er best voor zorgen dat ze niet opvallen , dus geen opvallend geel kleurke of zo.
mvg Guy