Mogge
Ik kocht ook andermans ellende, maar een keiharde truck zonder rotte plekken (wel een deuk aan de zijpaneel) , Goed lopend in noodloop ,slecht lopend in gewoon, voor 2500 Euro is een koopje. Okee, ik heb er voor 1500Euro LPI in laten zetten en de Impco ingeleverd en nu moet ik naar Bos V8 om de laatste (sensorprobleem) gimmick eruit te laten halen, dan heb ik ook wel wat.

Ik heb de mazzel dat ie in eigen bedrijf gespoten kon worden, dus al met al een niet te duur object.Tja versnellingsbakken.... Ik rij als een ouwe zak (met auto's al jaren

) dus ik kom niet boven de 2900toeren en rij de motor netjes warm, dus verwacht ik de bak heel te houden. Met een nieuw filter in de bak en olieverversen trof ik geen sludge en stukjes aan dus ik denk mazzel te hebben.
De auto schijnt een aantal keer van eigenaar te zijn verwisseld. omdat de motor in noodloop wel mooi rijdt, maar de bak met volle druk schakelt (ze lieten de TPsensor gewoon los). Straks na een bezoek aan Bos hoop ik een perfect lopen de Ford te hebben