Het is nu di aug 19, 2025 16:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 117 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 17:19 
Trucker

Dodgedriver2010 schreef:
Bij helix is het een complete set. de foto had ik los afgebeeld. Bij hun krijg je dan incl steunen enz enz.
Het complete set met 1 compresor maar voor voor en achter geheel compleet 9000,00 dollarincl de remschijven en dat soort dingen dan.

Aaaa dat is een hoop geld voor een stukje staal en wat kunstof er zijn goedkopere optiessss

http://www.pre66.com/site/viewtopic.php ... 2&start=45 Hier hebben we een Jaguar front er onder gebouwd wat veel gedaan word bij hotrods. Ook te bouwen met airride. Bekijk deze topic maar eens.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 17:53 
Trucker

37blowncoupe schreef:
Dodgedriver2010 schreef:
Bij helix is het een complete set. de foto had ik los afgebeeld. Bij hun krijg je dan incl steunen enz enz.
Het complete set met 1 compresor maar voor voor en achter geheel compleet 9000,00 dollarincl de remschijven en dat soort dingen dan.

Aaaa dat is een hoop geld voor een stukje staal en wat kunstof er zijn goedkopere optiessss

http://www.pre66.com/site/viewtopic.php ... 2&start=45 Hier hebben we een Jaguar front er onder gebouwd wat veel gedaan word bij hotrods. Ook te bouwen met airride. Bekijk deze topic maar eens.

sorry ik vind het prachtig wat jij gedaan heb met je sub en met de conversion ... maar ik hou daar zelf niet zo van. ik ben meer van kant en klaar spullen kopen dan MC Gyver uithangen. Tja zo ieder zijn eigen stijl....

wel respect hoor hoe jullie het allemaal gedaan hebben....

10 GMC Sierra
UCTP.NL

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 18:37 
Trucker

deze leek er aardig op
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 19:18 
Trucker

Dodgedriver2010 schreef:
sorry ik vind het prachtig wat jij gedaan heb met je sub en met de conversion ... maar ik hou daar zelf niet zo van. ik ben meer van kant en klaar spullen kopen dan MC Gyver uithangen. Tja zo ieder zijn eigen stijl....

Hahaha heb al lang in de gaten dat jij helemaal niet weet waar je aan gaat beginnen. Denk je nu echt dat het spul uit de usa zo hop er onder vast bouten en klaar?????

Zal je maar uit je dromen helpen zo, werkt dat niet je zult de slijptol vaak genoeg nog nodig hebben voor je het OOO zo mooie frontje er onder hebt en dan is het wel beschadigt kun je het nog laten spuiten. En aan het eind van de rit ziet het er het zelfde uit alleen de prijs is anders.

Wat kost zoon front ca 3000$
Transport usa/ned 1000$ is $4000 is ca €2934,48 + 19% btw = 3492 euro en voor 200 euro koop je een Jaguar front. 3200 euro over leuk geld om andere dingen voor te kopen.

Maar goed ik heb er geen verstand van, doe je ding jij bent een hotrod bouwer :thumbright: :thumbup: eind van het project schrik je hoe veel geld er in zit en denk je had ik toch maar bespaard op ........

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 19:35 
Trucker

37blowncoupe schreef:
Dodgedriver2010 schreef:

Hahaha heb al lang in de gaten dat jij helemaal niet weet waar je aan gaat beginnen. Denk je nu echt dat het spul uit de usa zo hop er onder vast bouten en klaar?????

Zal je maar uit je dromen helpen zo, werkt dat niet je zult de slijptol vaak genoeg nog nodig hebben voor je het OOO zo mooie frontje er onder hebt en dan is het wel beschadigt kun je het nog laten spuiten. En aan het eind van de rit ziet het er het zelfde uit alleen de prijs is anders.

Wat kost zoon front ca 3000$
Transport usa/ned 1000$ is $4000 is ca €2934,48 + 19% btw = 3492 euro en voor 200 euro koop je een Jaguar front. 3200 euro over leuk geld om andere dingen voor te kopen.

Maar goed ik heb er geen verstand van, doe je ding jij bent een hotrod bouwer :thumbright: :thumbup: eind van het project schrik je hoe veel geld er in zit en denk je had ik toch maar bespaard op ........

dat heb ik niet gezegd maar er zijn heel veel spullen te koop waarbij al wel nagedacht is over het een en ander. dat het geen idea bouwpakket is snap ik ook wel. dat ik geen ervaren hot rod bouwer ben weet ik ook wel en zeg ik ook niet. ben wel een type die graag mijn eigen ding uitvind en mijn eigen weg bewandel. tips altijd welkom. dingen opleggen omdat iemand meer ervaring heeft hou ik niet van. is voor mijn juist een uitdaging om het tegendeel te bewijzen. eigenwijs ja enorm........
geld daar maak ik mij gen zorgen over ben geen pieperd die achteraf loopt te huilen omdat ik het ergens anders goedkoper kon krijgen. wat het kost kost het nou eenmaal. kost de auto straks 100.000 euro dan zij het zo...

10 GMC Sierra
UCTP.NL

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 19:57 
Heavy Trucker

vandaag van iemand nog een tip gehad die auto's bekleed http://www.re-ri.nl/
zit in terneuzen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 19:58 
Trucker

Dodgedriver2010 schreef:
ben wel een type die graag mijn eigen ding uitvind en mijn eigen weg bewandel. tips altijd welkom.

Als je graag uitvind als je schrijft koop dan een Jaguar front................ Maar er is veel leuker spul te koop dan helix. Ga niet met MC Gyver liggen gooien die maakt van alles met niks, als je iets wil bouwen heb je gereedschap nodig en dat heeft die niet.

http://www.artmorrison.com
http://www.chassisengineering.com
http://www.heidts.com/products.html
Kun je lekker verder kijken naar een voor frontje en ander spul.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 20:07 
Trucker

37blowncoupe schreef:
Dodgedriver2010 schreef:
ben wel een type die graag mijn eigen ding uitvind en mijn eigen weg bewandel. tips altijd welkom.

Als je graag uitvind als je schrijft koop dan een Jaguar front................ Maar er is veel leuker spul te koop dan helix. Ga niet met MC Gyver liggen gooien die maakt van alles met niks, als je iets wil bouwen heb je gereedschap nodig en dat heeft die niet.

http://www.artmorrison.com
http://www.chassisengineering.com
http://www.heidts.com/products.html
Kun je lekker verder kijken naar een voor frontje en ander spul.

maar goed als ik je begrijp dan is gewoon het spul van helix niets?! kan ik het verglijken met autostyle of zo?

10 GMC Sierra
UCTP.NL

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 20:17 
Trucker

Ik weet niet of het iest is dat Helix in ieder geval geen bekende.

Als ik kon kiezen koos ik voor morrison of heidt's dat zijn bekende merken en hebben al heeel veel gebouwd, denk dat je voor vragen daar ook beter af bent. Denk als je een mail stuurt met de vraag dat je airride en ander front bolt on wild voor '40er chevy.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 1:41 
Trucker

Lijkt me een vet project!
Ik persoonlijk vind de dragster look mooier voor zo'n body, maar ieder z'n ding. Succes!

1976 Dodge W200-Project
1979 Ford F250 Supercab Dually
1997 Mercury Sable-Daily

I wasn't born with enough middle fingers

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 14:22 
Pro Trucker

Vette rod erik :D

C6 Transmission
Flowtech headers
Custom build Exhaustsystem
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 22:11 
Pro Trucker

Véééééééééééééééééél succes gewenst Eric met je project want dit is echt van NUL beginnen brrrrrr, jij liever dan ik met alle respect hoor :wink:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 8:34 
Trucker

Uiteraard laat ik de bodem verzinken. het zal je maar gebeuren dat je zoveel tijd en nergie er in gestoken hebt en dan na 1 jaar de plaat weer begint te roesten.
maar om de bodem of caroserie maak ik me geen zorgen dat krijgen wij wel voor elkaar.
om het interieur zo te maken zoals ik dat wil zal een hele opgave worden. hierdoor slaagt of zakt het project.
maar zover zijn we nog lang niet..... :lol:

10 GMC Sierra
UCTP.NL

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 9:58 
Trucker

Charger69 schreef:
Om het helemaal goed te behandelen als eenmaal de body en het chassis gelast en daarnaa gestraald zijn, zou het geheel in een bad gedompeld moeten worden omdat er altijd plaatsen overblijven waar men met een stralen niet bij kan. Dit zullen dus altijd kritische punten blijven in de toekomst.

Ik heb inmiddels wel begrepen dat het onderdompelen in zo'n afbijtbad ook niet alles is. Op een ander forum waar ik ook wel eens kom heb ik verhalen gehoord dat na een jaar op de naden de verf weer los liet omdat het afbijt middel nog in deze naden zat. Lijkt me toch ook niet zo fijn :cry:

Verder gaaf project!
Kan heel goed begrijpen dat je aan zo'n project begint. Als ik zelf de middelen en de ruimte had gehad, had ik het ook gedaan. Dat iedereen roept jij liever dan ik, vind ik juist een uitdaging om het voor elkaar te boksen. Als je straks bezig bent zou ik het erg leuk vinden een keer te komen kijken!

Ik heb enorm veel bewondering voor wat je van plan bent!

'52 Cadillac Coupe de Ville
'56 GMC 450
'79 GMC C15

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 10:28 
Trucker

frozone schreef:
Charger69 schreef:
Om het helemaal goed te behandelen als eenmaal de body en het chassis gelast en daarnaa gestraald zijn, zou het geheel in een bad gedompeld moeten worden omdat er altijd plaatsen overblijven waar men met een stralen niet bij kan. Dit zullen dus altijd kritische punten blijven in de toekomst.

Ik heb inmiddels wel begrepen dat het onderdompelen in zo'n afbijtbad ook niet alles is. Op een ander forum waar ik ook wel eens kom heb ik verhalen gehoord dat na een jaar op de naden de verf weer los liet omdat het afbijt middel nog in deze naden zat. Lijkt me toch ook niet zo fijn :cry:

Verder gaaf project!
Kan heel goed begrijpen dat je aan zo'n project begint. Als ik zelf de middelen en de ruimte had gehad, had ik het ook gedaan. Dat iedereen roept jij liever dan ik, vind ik juist een uitdaging om het voor elkaar te boksen. Als je straks bezig bent zou ik het erg leuk vinden een keer te komen kijken!

Ik heb enorm veel bewondering voor wat je van plan bent!

je bent van harte welkom

10 GMC Sierra
UCTP.NL

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 117 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]