Tijdje niks kunnen doen ivm voorbereiding voor examens
Voorbereiding is klaar dus weer wat gaan doen. Voorste remleiding zit erin en het blok incl bak zit erin. Staat ook weer op de wielen. HEEEEL erg blij met de kleur stelling tot zover. zeker 30 minuten gekeken naar het resultaat zover toen het blok erin zat.
Ook beetje aan het kijken naar een andere ECU voor de motor. Geintresseerd in een KMS systeem, maar daar moet ik nog wat meer info van krijgen en input vanuit Kronenburg zelf.
Bakje ligt klaar:
Had me beetje verpopt (zo noeme wij dat) met metrisch en engelse draad wielremcilinder-remslang, maar de lokale remmen boer had gelukkig verlopen van 3/8e naar m10x1.
Tank zit er ook weer op met de nieuwe tankstraps, ipv spanbandjes
Nieuwe shocks:
Weer op de wielen, zo'n mover karretjes zijn echt aanraders, bij HBM vandaan. IDEAAL!
Begonnen met de remleiding, nog nooit gedaan dus heb al paar stukjes verneukt
Maar maakt niet uit liever 20 euro meer aan leiding en kunnen zeggen dat ik het zelf gedaan heb. Waar de leiding naar binne komt zet ik nog vast met E-clips dus no worries:D
Motor klaar maken voor aan de bak te hangen, nieuwe krukaskeering gemonteerd, want je bent gek als je dat niet doet. (gek ben ik al, zo gek als een deur)
Vliegwiel ook weer erop, boutjes ook weer netjes, ja ik weet het zijn niet zichtbaar. Maar ik weet het!!!! Uiteraard Loctite aan, omdat ik verhalen heb gehoord
Plop!
Ja hier word ik persoonlijk warm van van binnen hoor!
Alvast bedankt!