Caster schreef:
Vet allemaal om te lezen wat je al hebt gedaan aan je truck. Zover zouden velen niet durven gaan vrees ik.
Maar over je brandstofpomp, kan je niet een 12cil lijnpomp gebruiken? De nokkenas laten aanpassen/nieuwe erin zodat hij 2x brandstof doorpomp per cilinder. Zo doen ze het ook in de tractor pulling wereld. Hij knalt er dan wel een hele hoop vloeibaar goud doorheen maar dat boeit je volgens mij niet veel zoals ik kan opmaken uit je upgrades
Enne waarom geen stacks als uitlaat? Setje 6" of 7" mitre cut ofzo
Dit is een common rail motor ,en ik denk dat jij een pop off diesel bedoelt ,een conventionele diesel met lijnpomp ,dat gaat niet werken met mijn motor ,ik snap wat jij bedoelt ,die 12 cil pomp kan dan 2 injectoren per cilinder bedienen,dat kan ,720 krukasgraden :12 is elke 60 graden ontsteking ,en met een 6 cil is het 720 graden :6 is elke 120 graden ontsteking .
Ik heb trouwens voor m,n Dodge ook een F250 gehad ,2 1/2 jaar ongeveer ,super auto ,mijne was de 7,3 L ,daar had ik een Hypermax 90 pk chip in de ECM zitten ,en een 5 inch uitlaat ,uitlaatgas temp en vuldruk meter ,nooit iets aan stuk gegaan ,verkocht aan een kennis die heeft ,m nu 3 1/2 jaar ,en ik denk dat er nu 380.000 km op staat en ik hoor nooit iets dat er iets kapot is gegaan.
Stacks vind ik niet zo mooi ,ik hou van een originele auto aan de buitenkant .