Het is nu za apr 27, 2024 21:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: godverse kutzooi
BerichtGeplaatst: za dec 07, 2013 10:57 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 15, 2010 22:58
Berichten: 478
Woonplaats: Zwaag
Blijft een mooie wagen!

Waar zijn de foto's van jouw dikbil? of was dat niet het leuke wat je in Ursem ging doen? :lol: :lol: :lol:

_________________
Sander

'52 Cadillac Coupe de Ville
'56 GMC 450
'79 GMC C15


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: godverse kutzooi
BerichtGeplaatst: za dec 14, 2013 2:21 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 10, 2010 22:19
Berichten: 1337
Woonplaats: B.brug
Afgelopen week de wagen weer opgehaald. Rijd weer als vanouds zonder verdere schade te hebben aangericht.
Hij is ook aan de "kast" gegaan en alles is dik binnen de normen zowel met koude als warme motor en verschillende toerentallen, ook de turbo werkt goed bij verschillende toerentallen. Wat ik zelf al wist, alleen niet wat het was, is, bij start met koude motor heeft ie een rommeltje, hoorbaar en iets voelbaar en na een paar minuten was het altijd over. Nu op de curve (grafiek) kon je zien wat het was, de achtste injector die "wat"
had maar na een paar min. recht werd getrokken en gelijk met de andere stond en bleef staan.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: godverse kutzooi
BerichtGeplaatst: za dec 14, 2013 6:44 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 29, 2009 8:14
Berichten: 348
Woonplaats: arnhem
willem-2 schreef:
Afgelopen week de wagen weer opgehaald. Rijd weer als vanouds zonder verdere schade te hebben aangericht.
Hij is ook aan de "kast" gegaan en alles is dik binnen de normen zowel met koude als warme motor en verschillende toerentallen, ook de turbo werkt goed bij verschillende toerentallen. Wat ik zelf al wist, alleen niet wat het was, is, bij start met koude motor heeft ie een rommeltje, hoorbaar en iets voelbaar en na een paar minuten was het altijd over. Nu op de curve (grafiek) kon je zien wat het was, de achtste injector die "wat"
had maar na een paar min. recht werd getrokken en gelijk met de andere stond en bleef staan.


Waarschijnlijk sticktion, beetje archoil 9100 doet wonderen.
fijn dat het weer voor elkaar is,
have fun.

_________________
'05 F250 Harley Davidson Crew Cab'4x4 Powestroke diesel 6.0
Egr delete - Hpop upgrade - Blue Spring upgrade - Catepillar ELC EC1 coolant - Coolant Filter - edge Insight monitor- SCT Custom tunes - EGT & fuel pressure -


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling