Het is nu do jul 17, 2025 0:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 23:48 
Pro Trucker

h.o dually schreef:
thierry schreef:
afdekken hoeft niet.
vastsjorren wel .
afdekken hoeft aleen als het bvb steenpuin is of zand .
er mag dan niks "afwaaien" .
maar grotere spullen moet je wel vast zetten (spanriemen)
3 spanbanden per 1000 kilo.
je moet den zgz de wagen kunnen omdraaien zonder dat er iets uitvalt :D

beetje rare maatstaaf naar mijn idee 3 banden per 1000kg
met 1 kan je m al muurvast leggen zelfs met een 2 tons sjorband de meeste kunne het neit das weer wat anders maar die krijgen het ook met 3 banden niet vast

Ben het helemaal met je eens, maar zo'n LUL Met een uniform aan ,volgt gewoon op wat in zijn boekske staat, en schrijft met een dikke grijns op zijn smoel graag een bonneke van € 280 uit , en wenst je daarna ook nog een fijne dag, 8) Een Netje :roll: over een lading zand, :shock: is toch ook te gek voor woorde, daar hebben ze vd week een klant van mij voor opgeschreve :roll:

Maar er is een maasje in de wet, :mrgreen:

Als je Helemaal niks vastzet of los hebt ligge...... kunnen ze je een bon geven
Als je het wel vast hebt gezet maar volgens hun niet voldoende, Moeten ze je de mogelijkheid of de kans geven om het WEL Volgens HUN regels te doen :roll: :wink: :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 2:02 
Trucker

beetje rare maatstaaf naar mijn idee 3 banden per 1000kg
met 1 kan je m al muurvast leggen zelfs met een 2 tons sjorband de meeste kunne het neit das weer wat anders maar die krijgen het ook met 3 banden niet vast[/quote]

Ben het helemaal met je eens, maar zo'n LUL Met een uniform aan ,volgt gewoon op wat in zijn boekske staat, en schrijft met een dikke grijns op zijn smoel graag een bonneke van € 280 uit , en wenst je daarna ook nog een fijne dag, 8) Een Netje :roll: over een lading zand, :shock: is toch ook te gek voor woorde, daar hebben ze vd week een klant van mij voor opgeschreve :roll:

Maar er is een maasje in de wet, :mrgreen:

Als je Helemaal niks vastzet of los hebt ligge...... kunnen ze je een bon geven
Als je het wel vast hebt gezet maar volgens hun niet voldoende, Moeten ze je de mogelijkheid of de kans geven om het WEL Volgens HUN regels te doen :roll: :wink: :mrgreen:[/quote]

ik heb de discussie al eens gehad het zou niet vastgezet zijn had er een trekker wiel op liggen op een kiepbare aanhanger die heb ik toen rechtovereind gezet toen moesten ze wel toegeven dat het vast lag gezien t ding geen milimeter had geschoven danku wel prettigedag verder 8)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 7:36 
Heavy Trucker

Goedemorgen :|
Heel veel regels worden opgezet onder het mom van veiligheid, waarbij het oogmerk van der regelgever is om de staatskas te vullen over onze ruggen. Tussen al die mensen zitten eraltijd wel die, de regels denken te volgen maar toch (soms in onwetendheid) net niet aan de eisen voldoen of er gewoon schijt aan hebben (meestal zit ik in die categorie :mrgreen: ) en daar wordt de kas mooi mee gespekt.
Ik remde twee jaar geleden met de motor te laat voor een rood licht, maar wist met de trommelremmen nog net ONDER de lichtbalk te stoppen.... Kreeg een rood licht bekeuring thuis. Ik heb de heren Hermandad geschreven dat als ze goed op de foto, en vooral op de eerste foto (die de hufters me niet gestuurd hadden) zouden kijken, ze hadden kunnen zien dat ik allang aan het remmen was! Ik heb uitgelegd dat ik door vermoeidheid te laat reageerde maar wel netjes gestopt ben, waarvan akte . Ik heb toch niet hoeven betalen voor de roodlicht actie!! Ze proberen het gewoon.
Nederland is het land waar het meest van al door overheden gestolen wordt van de burgerij :evil:

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 13:40 
Pro Trucker

ik rijdt altijd rond met een rubbermat in de bak (op maat van de bak gemaakt) dat mag dus ook niet ??? :evil: :evil: :evil:

of wel ???

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 19:52 
Pro Trucker

In mijn cabrio liggen de vloermatjes ook los :shock:
Zal ze maar snel vastzetten met wat spanbanden :D :D :D

1968 GMC
ex 2005 ram srt-10
ex 2004 hemi 4x4

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]