Gaat lekker zo, maar hopen dat iedereen snel weer op de been is.
DodgeViperTruck schreef:
Bah!!!

De zondag begint meteen alweer kut
Weer een SRT-10 naar de klote!! Als het zo doorgaat dan komen we nooit boven de 30 trucks voor de 3e SRT meeting
Gaat lekker in de winter van 2010

Ik zit hier al weken met stuiptrekkingen omdat ik niet met mn SRT kan (wil) rijden met dit hoereweer maar als ik dit nou weer zie ben ik toch maar blij dat de mijne lekker safe in de garage staat!! Zelfs als het alleen regent en je doet even gek met de kickdown erop dan kan het al onverwachts helemaal fout gaan.. Het is en blijft gewoon oppassen en zeker met dit weer geen gekke dingen doen..
Wat een dikke klapper moet dit ook weer geweest zijn als je het wrak daar ziet leggen
Nou sterkte aan de bestuurder en evt passagiers maar weer

Blij dat ik geen automaat heb, met regen en sneeuw is het met een handbak toch nog net iets makkelijker om het goede verzet ( meer spreiding ) te kiezen met zo een berg koppel en vermogen.
Met een 4 traps automaat uit het jaar 0 die dan ook nog zelf even kan bedenken om terug te schakelen terwijl het nat of glad is wordt je denk ik niet echt vrolijk.
Maar al met al is de SRT-10 natuurlijk niet echt een winterauto / regenauto ( mijn domein is uiterst rechts op de snelweg met slecht weer

)