Sammy11 schreef:
Ik heb bij verschillende installateurs mn oren gelegd , en jullie zeiken constant mekaar af.
Dan word het heel moeilijk voor de potentiele klant.
Ik heb geen namen gekregen/gevraagd , maar geloof me , er word wat geroddeld in jullie "branche".
Er word inderdaad enorm geroddeld, maar dat is in iedere branche.
Het is heel goed om prijzen te vergelijken en dat moet ook, maar vergelijk peren met peren.
Voor een SRT kan je op verschillende manieren werken, je kan 2x 5cillinder kits gebruiken zodat je 2 verdampers en 2 computers hebt. Dus elke cillinderbank heeft zijn eigen verdamper en ECU. Deze manier is de duurste maar wel de beste.
Je kan ook een omgebouwde 8 cillinder kit gebruiken met 1 ECU en 1 verdamper, dit is de meest verkochte voor de SRT en de goedkoopste aangezien er maar de helft van het materiaal gebruikt word. Als je beide prijzen met elkaar vergelijkt is er een enorm verschil.
Ik kan enkel maar het prijsverschil uitleggen, iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat het beste is. Ik kan enkel niet begrijpen dat er mensen een SRT kopen en nadien besparen in een LPG systeem dat na een tijd de motor kan stuk maken. Je koopt toch ook geen Mercedes voor nadien 2de hands banden erop te leggen.
Ik heb heel veel geprobeerd op mijn eigen SRT met veel verschillende merken van LPG systemen, wij bouwen 300 wagens per jaar om naar LPG en zijn de enige in Belgie die een wankel motor hebben omgebouwd naar LPG (MAZDA RX8). Ik weet waarover ik praat