Bedankt voor het service manual, Jeroen, deze had ik nog niet
Nu heb ik toch al het één en ander verder gedaan.
Witte fiche (uit mijn eerste post) heb ik verbonden met de iso-fiche van de luidsprekers. De grijze fiche met de 'power' - iso - kant. De andere zijde van de witte fiche gaat dus niet naar de versterker, maar wordt aangesloten op een fiche die ik uit de infinity-versterker heb gehaald. Dit zal de output naar de luidsprekers zijn, veronderstel ik.
Wat me dus leert dat de infinity versterker dus een echte 'bypass' krijgt: luidsprekers worden nu dus rechtstreeks aan de uitgang van de radio gekoppeld.
Kenwood radio speelt, maar jammer genoeg dus slechts 4 luidsprekers: 2 voorste deuren en 2 achterste deuren. Wat dus slechter klinkt dan de originele radio, via de infinity-versterker naar de zeven luidsprekers.
Heb nu wel het voordeel dat ik rds-radio heb, de volledige FM-frequenties kan gebruiken en mp3's kan afspelen. Maar dus niet echt mooie klank: hoge tonen zitten vooral achteraan. Luidsprekers vooraan geven niet zo'n mooi geluid. Ook voor de antenne heb ik nog geen oplossing gevonden: ik heb een verloop stekker nodig om de antenne in de radio te krijgen, maar de lokale electronica-shop hier heeft die niet.
Ik denk dat ik maar op zoek ga naar een verloopfiche van iso - naar de grijze fiche die op de originele autoradio past. Of zou dit hetzelfde effect geven dan de situatie nu, daar er op de iso sowieso maar 4 luidsprekers vertrekken?
Of: Kan iemand me bevestigen dat ik zonder risico de kabels voorzien voor tweeters op de witte fiche kan samen nemen met bvb de gewone voorste luidsprekers?
Hoop dat iemand begrijpt wat ik hierboven allemaal probeer te omschrijven