Hallo,
Gisteren ging de vrouw de kindjes halen aan de shool met de dodge ram, alles goed en wel aangekomen, maar na het inladen van de kindjes wilde de auto niet meer starten. Ze heeft de auto dan maar laten staan. Ben s' avonds na het werk direct gaan kijken wat het zou zijn, ... alle lichten van het dashboard brandden nog, gingen uit bij het omdraaien van de sleutel maar de starter wilde niet draaien. Had mijn voltmeter en OBD2 lezer ook bij, zekeringen nageken, niks gevonden, de kabels zo ver ik kon van de batterij naar de starter nagekeken, zag er goed uit, OBD2 lezer vond geen fouten behalve de lambda sonde, batterij uitgemeten en deze gaf nog 12.4v, gelukkig had ik nog iemand bij en deze heeft het contact aangedraaid gehouden terwijl ik een tikje gaf op de starter, de starter draaide meteen rond en de auto was vertrokken.
Nu heb ik een andere starter nodig maar er zijn blijkbaar 2 soorten: een 17823N Automatic Trans en een 17823 TYPE OFFSET GEAR REDUCTION Automatic trans.
Welke heb ik nodig voor een 5.7 ram hemi automaat van 2004? Kan iemand mij helpen?
De site waar ik ze zou bestellen is
http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... ttype,4152Alvast bedankt voor de reacties
mvg,
Fred