FOR FUN schreef:
Mijn Hemiblok 5.7 2004 draait sinds enkele dagen op stationair toerental onregelmatig schuddend.Ook brand het motorlampje in het display maar dit heb ik,zoals nog wat mensen hier,al een paar keer voorgehad en gaat na een aantal keren starten vanzelf wel weg dacht ik,niet dus.Het motorlampje brande nu ook weeral een paar keer VOORALEER het onregelmatig draaien erbij kwam.Na uitlezing met mijn Superchips gaf hij code "PO 202 fuel injector 2 circuit open".Aan de uitlaat ruik je de benzine die volgens mij gedeeltelijk onverbrand naar buiten komt en roken doet ie ook verschrikkelijk.Dodge staat nu al enkele weken stil ivm met men ziekte maar af en toe doe ik eens een kort ritje om alles eens te laten ronddraaien,deze week heb ik ook de originele 9jaar oude accu moeten vervangen.Vandaag naar Dealership Turnhout gebeld om te laten herstellen maar daar zijn ze een weekje in verlof.Ik moet nu 80km enkel rijden tot bij de garage zou dit eventueel verdere schade kunnen geven???uitgezonderd het roken en de stank.
Als hij op 1 cilinder minder loopt omdat de injector blijft openhangen denk ik dat je katalysator daar niet vrolijk van wordt. Zodra alles opwarmt geeft het ook aanslag op de diverse sensoren en zal hij ook gaan sputteren/ploffen omdat de benzine in de uitlaat gaat ontsteken. Zou niet meer met de truck rijden.