Buffel schreef:
Hallo,
Lees ik weer een erg verontrustend stuk in de krant dat ze de belastingvrije oltimer regel willen afschaffen.
Begin al wel rond te kijken naar opties want wat als onze Ford F250 '86 diesel niet meer belasting vrij is.
Dat betekend bijna 3.000,- aan belasting per jaar verkopen is dan geen optie want wie wil er dan nog zo'n dure auto rijden.
Dus zat ik te denken of het dan mogelijk is onze auto naar camper om te zetten aangezien wij hem ook gebruiken i.c.m. onze afzet unit voor de vakanties?
Dit betekent dan zo'n 780,- per jaar belasting toch echt een veel betaalbare optie , en kan er dan het hele jaar mee gereden worden of zitten daar ook beperkingen aan?
Is er iemand op dit forum die weet of mijn idee ook echt kan?
Ps: weet dat dit allemaal nog niet aan de orde is maar een slimme meid is voorbereid

Het is die kutregering al jaren een doorn in het oog, dat mensen belastingvrij rijden. Geloof me, Als dit erdoor komt,komt dat door die kankerCDA, kut VVD , groenvretende SP-ers en de rest van het slappe Nederlandse volk!! (uitzonderingen daargelaten) De olieprijs zakt al twee weken.... Hallo!! Mag ik dat aan de pomp óok even zien?
De meeste Nederlanders zijn net de joden 40-45.... gewillig naar de slachtbank!!! één troost; het is overal kut. In Amerika willen ze de wapens ingeleverd zien...hoe zit dat dat met het tweede amendent? Dat een Amerikaan het recht heeft, zichzelf te verdedigen...