Het is nu di jun 24, 2025 18:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo maart 14, 2012 21:58 
Nieuw

ja zoals je hebt kunnen zien ben ik hier nieuw, en is het ook nieuw voor mij inverband met de dodge Ram ontdanks ik al een chevy gehad heb maar was diesel en zonder 4x4 enz...

- zoals de 4x4 voor die te gebruiken hoe die inschakelen stilstaand warschijnlijk met moter draaiend of stil? in nutraal of P?
dan wat het volgende wil zeggen, 2H is waarschijnlijk de gewone achterwiel aandrijving?
en dan 4H?
N nutraal veronderstel ik...
en dan hebben we nog 4L?
- LPG, heb ik al gehoord je daar wat verschillen in hebt maar welk tankstation dan beste om LPG te tanken?
- en dan mischien stomme vraag ma om naft te tanken, mag dat 95 en 98 zijn, of 95 of alleen 98?
- ook vraagje over de velgen, aangezien dees banden te groot zijn zou ik andere velgen steken aan twijfelen tussen zo een velg zoals op mijnen chevy ( foto staat in mijn voorstel topic) geweest kwa look of dodge ram velgen ma van het model achter mijnen de crome velg maar is de vraag of die ook passen op het oude model van mij?

GreeTz

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 14:26 
Trucker

als eerst welkom

bij mij is het zo H2 is 2 wiel aangedreven H4 is 4x4 kan je tijdens het rijden in schakelen of in N
bij 4L 4x4 laag kan je max 60km rijden en bij 4H 4x4 hoog kan je gewoone snelheid rijden.

als ik 4x4 4h doe ik altijd tijdens het rijden in schakelen(gebruik ik alleen bij sneeuw ijzel)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 14:43 
Pro Trucker

Ramke96 schreef:
ja zoals je hebt kunnen zien ben ik hier nieuw, en is het ook nieuw voor mij inverband met de dodge Ram ontdanks ik al een chevy gehad heb maar was diesel en zonder 4x4 enz...

- zoals de 4x4 voor die te gebruiken hoe die inschakelen stilstaand warschijnlijk met moter draaiend of stil? in nutraal of P?
dan wat het volgende wil zeggen, 2H is waarschijnlijk de gewone achterwiel aandrijving?
en dan 4H?
N nutraal veronderstel ik...
en dan hebben we nog 4L?

De 4H kan meestal dus tijdens het rijden in een rechte lijn ingeschakeld worden. De 4L het beste tijdens stilstaand en in neutral.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo maart 25, 2012 10:23 
Nieuw

ok bedankt al, weet er iemand een goed adres kante van oost-vlaanderen voor hem eens binnen te steken?
want moet wel eens nazicht krijgen en paar dingen aan gebeuren,
want zoals als ik rijd bv 80kmh bolt hem normaal rond de 2000toeren ma hij val dan opeens terug op +-1200toeren en schuderd dan...? soms iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

GreeTz

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo maart 25, 2012 11:06 
Pro Trucker

dan valt ie in de overdrive, en rij je net iets te langzaam, als ie dat doet effe O.D Uit zette

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo maart 25, 2012 12:11 
Trucker

In Oost Vlaanderen kan je bvb bij De Cremer gaan. Die zitten in Schellebelle. http://www.usaimport-decremer.be/

Ramke96 schreef:
ok bedankt al, weet er iemand een goed adres kante van oost-vlaanderen voor hem eens binnen te steken?
want moet wel eens nazicht krijgen en paar dingen aan gebeuren,
want zoals als ik rijd bv 80kmh bolt hem normaal rond de 2000toeren ma hij val dan opeens terug op +-1200toeren en schuderd dan...? soms iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

GreeTz

Afbeelding Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]