Weer lekker bezig geweest nu met een subwoofer inbouw.
Hier een eerste foto serie er zullen later nog nieuwe foto's bijgevoegd worden, maar die heb ik nu helaas niet bij de hand.
Eerst advies ingewonnen via Peter (Carelektra) en die heeft de subwoofer plus materiaal tegen een mooi forumprijsje geleverd

Eerst mijn plus naar een verdeelblokje geleid.
Voor

Na:
Zekering er tussen geplaatst voor de verstekker.

En via de standaard manier onder het stuur de auto in.
De dorpels zijn supermakkelijk los te maken en hier onder de plus weggewerkt aan de bijrijderskant loopt overigens de remote en geluidskabels.

Achter bij de bank aangekomen:

Bagage rekje verwijderd, 4 bouten los maken en 1 van de bouten gebruikt voor de massa van de versterker.
Test opstelling:
subwoofer van POLK.

Dit werkte in 1 keer

En toen de zelfgemaakte behuizing voorzien van een stekkeraansluiting en een sub

En hier het eindresultaat opgenomen met mijn telefoon, dus echt verschil hoor je denk ik alleen met fatsoenlijke speakers.
http://s852.photobucket.com/albums/ab87 ... EO0662.mp4Ben zelf verrast over het geluid met een lekker beat erin voel ik hem duwen in mijn rug

Duur van de inbouw is ongeveer 2 uurtjes geweest voor bekabeling, en 2-3 uur voor het maken van de bekisting.
De bekisting ga ik misschien nog een grotere voor maken die de ruimte nog meer benut en natuurlijk nog bekleden.