Het is nu di jun 24, 2025 23:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jan 21, 2011 10:53 
Heavy Trucker

Citaat:
Er is niks zo onbetrouwbaar dan een amerikaanse auto.. Of je nou nieuw of oud rijd er is altijd wat Heb ook al 15 jaar amerikaan rijden achter de rug en kan wel boeken schrijven Reviseren bij progear in ijmuiden?? Ik heb de achteras met sper van mn 88er Silverado ook eens aan karbonade gehad en deze heb ik toen ook bij progear helemaal opnieuw laten reviseren met nieuwe richmond sper erin enz.. Kost wat maar dan weet je ook wat je hebt en bij een gebruikte onder een sloper vandaan moet je maar weer afwachten wat je gekocht heb.. Zou dus ook voor een revisie kiezen als ik jou was Wel super kllote voor je man.. Niemand zit op dit soort dingen te wachten maar als je een amerikaanse auto rij moet je nergens meer vreemd van opkijken. Heb zelf ook pas een reparatie van 4750 euro achter de rug.. Even de automaat van mn SRT laten upgraden/aanpassen en versterken + nieuwe protorque convertor. Katsjinggg daar ging weer een stapel euros Kut autos troep zullen we maar zeggen maar het is zo verslavend die V8-V10 troep Zodra je straks weer rijd en weer van je truck geniet dan ben je dat geld zo weer vergeten

Precies daarom heb ik al zo'n 30 jaar een haat/liefde-verhouding met amerikanen. Rijdt perfect totdat je kosten begint te krijgen. Heb al de gekste dingen meegemaakt totaan een exploderende achterraam toe ( geen leuke ervaring als er paar kleine kinderen op de derde zitrij zitten) Daar krijg je dan op een gegeven moment weer genoeg van en wordt "verstandig" en koopt een Mazda, Mercedes, Ford o.i.d, om vervolgens helemaal geen plezier meer te hebben in autorijden, het ding niet te wassen of te onderhouden en alleen maar naar langsrijdende amerikanen te speuren. Dan begint het virus weer te kriebelen en ga je toch weer vergaas. :D

2011 E200CGI avantgarde Sport 125 edition, 2012 FIAT 500 0,9 turbo (voor vrouw en dochter)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 27, 2011 8:44 
Trucker

Zo, heb hem weer terug. André kreeg hem maandagmiddag terug en heeft hem er 's avonds onder gezet. Dinsdag moest ie nog even de puntjes op de 'i' zetten omdat van één van de remklauwen de ontluchtingsnippel compleet af brak. 's Middags ben ik hem gaan halen en ik moest een leuke donatie achterlaten. Nu snapte ik de opmerking van Sanders Glas ook over dat André hem de dag dat ik mijn Avalanche bracht had gebeld om dubbele beglazing te laten monteren :D

Progear heeft de as (het diff) gereviseerd en André heeft o.a. ook een aandrijfaskruisje, 2 remschijven, 2 remblokken, 1 steekaslager en een remklauw vervangen.

Hij rijdt in elk geval weer heerlijk en na twee-en-een-halve week rondrijden in de Roadster van mijn vrouw is het een verademing (letterlijk want ik pas nu weer zonder mijn adem in te houden).

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 27, 2011 9:48 
Super Trucker

Proficiat, en wees er nu maar weer zuinig op. :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 27, 2011 9:59 
Trucker

Floris schreef:
Proficiat, en wees er nu maar weer zuinig op. :wink:

'Amerikaans' en 'zuinig' passen niet bij elkaar :D

Oh wacht, je bedoelt dat ik hem goed moet behandelen! Nou, dat doe ik zeker. Ik heb er afgelopen jaar inmiddels zoveel geld in gestoken (onderhoud) dat mijn vrouw hem na deze operatie nog één kans heeft gegeven. Gaat er binnen een half jaar weer zoiets duurs kapot, dan gaat ie in de verkoop. Brrrr...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 12:20 
Trucker

goed dat dat ouwe ding weer voor je deur staat , en dat je steekassen niet naar de klote waren ( a 400 euro het stuk )

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 17:22 
Trucker

MAFKEES!!!!!!!!

............ Ik heb er afgelopen jaar inmiddels zoveel geld in gestoken (onderhoud) dat mijn vrouw hem na deze operatie nog één kans heeft gegeven. Gaat er binnen een half jaar weer zoiets duurs kapot, dan gaat ie in de verkoop. Brrrr...[/quote]

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 0:25 
Trucker

Altijd weer die dreigementen van je vrouw he...

Ach, gewoon wat gewicht kwijt zien te raken Mike, dan gaan je auto's wat langer mee :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]