Goed nieuws,kom er net onder vandaan,eerst de massa kabel(s) nagelopen, is wel ergens een koppelstuk tussen gezet,maar was goed in getaped,moet ik ook weer doen, of er tussen uit, maar dan kan de massa pik niet meer, en dash verlichting gaat niet uit,dus dan loopt m'n accu leeg. Later zorg.
Dan de plus nalopen. Bij de startmotor zitten 2 kabels vast met een oog aan een schroef, 1 vanaf de accu, de ander gaat verder het elektrisch systeem in van 1 van de kabels was het oog afgebroken,wel samen in getaped,dus wel/geen contact.
Dit zou mogelijk het probleem kunnen zijn,ik ga de rest ook nog controleren, maar morgen eerst een betere lamp mee,ik zie te weinig. Ook mis ik een goede tang, ook ff kopen morgen. Ik heb een hele goede kabelschoentang,maar deze kabel is best dik,ik weet niet of de gele schoen groot genoeg is,zo niet ff kijken hoe ik er een nieuw oog (of klem) aan kan maken.
Nog verder kijken,maar ik denk op de goede weg te zijn.
Houdt jullie op de hoogte
_________________ Martin 1996 Dodge Ram 1500 5.9 (Helaas verkocht) 2013 Mazda CX5 GtM Skyteam Monkey (volledig custom)
http://www.thaise-wok-lotus.nl Apeldoorn
|