totale lekstroom zoals jullie al op gaven 2,9 amp daarna het volgende gedaan(o ja ook de dynamo los gekoppeld maar geen verschil).
Detroitsteel schreef:
Hmmm, de massaklem los gooien van de accu, daartussen een 5 watt lampje aanbrengen en vervolgens net zo lang stekkers van gebruikers losnemen totdat het lampje uit gaat
Die betreffende component is dan de boosdoender. Als het een stekker van een kabelboom is, dan ga je de componenten na die aan die betreffende kabelboom zitten.
Let wel, zet alles uit zoals je dat zou doen als je de wagen verlaat voor dat je deze methode toepast.
P

zal even uitleggen wat ik gedaan heb,ik heb de - los gehaald van de accu en los gelaten,daarna een lampje aangesloten op de - van de accu en op het staal van de auto met de plus nog steeds aangesloten op de accu en uiteraard branden,is dit goed om te controleren of doe ik iets fout????
gr Cees en goed weekend was in ieder geval goed sleutel weer.

