Kijk dat is het probleem nou net, "rij er EFFE mee", dat gaat niet in Belgie

voordat ik met die truck kan rijden is alweer een half jaar om en in dat half jaar heb ik al heel wat centjes gespaard voor een andere truck.
Als ik dan pas moet gaan vekopen heb ik ook geen zin meer in want dan zit je weer met dat geregel van keuring voor verkoop, verzekering en belasting opheffen. Daarom wil ik hem verkopen. Plus het feit dat als ik hem nog niet laat homologeren dat ik dan een bredere doelgroep aanspreek, ik bedoel hiermee dat ik hem in NL en in BE kan verkopen.
Ik wil hem voordat ik hem verkoop natuurlijk wel in orde gaan zetten, de motorkap ga ik denk ik uitblutsen, oppoetsen gebeurd zowiezo, tis niet zo dat ik hem thuis krijg en dan niet meer naar omkijk en zo weg doe want dan voel ik mijn eigen ook niet prettig.
Over de prijs kunnen we blijven discucieren en dat zie ik op dat moment wel voor hoeveel ik hem te koop zet.
Research heb ik genoeg gedaan geloof me. Ik was al bezig met informatie verzamelen voordat ik nog maar in m'n kop kreeg om er eentje uit de VS te laten overkomen. Jullie denken misschien wel dat ik hals over kop handel maar dat is helemaal niet zo. Kunnen jullie ook lastig weten want we kennen elkaar alleen maar van achter ons schermpje
Ik maak nu eenmaal rare beslissingen in mijn leven dat heb ik al vaker gehoord ja, maar het heeft me nog nooit schade berokkend hoe gek het ook is. Ben trouwens al met meer dingen op de proppen gekomen thuis dat ik iets gekocht had en het enkele dagen erna weer verkocht gewoon omdat ik het leuk vind om te kunnen handelen. Ik koop en verkoop nou eenmaal graag iets.
Het zijn vaak risico's wat ik neem maar ik ben nu eenmaal niet de persoon die altijd alles doet zoals iedereen. Tenslotte koopt niet iedereen even een Truck voor het plezier, alleen die maffe bende hier op het forum
En jullie mogen natuurlijk jullie mening en raad geven, is ook niks mis mee en heb ik liever dan dat iedereen z'n mond houd want dan weet ik nog niks

Maar ik hou er over op want ik kan zo nog 10 pagina's typen met de uitleg waarom ik iets doe en dan zitten we volgend jaar hier nog

.