Wat een gezeik allemaal over die teringzooi.. We betalen toch nog gewoon wegenbelasting

We leven vandaag dus geniet van die trucks inplaats van al dat gegis, gezeik en geroddel over berichten die overal zoineens opduiken en of verzonnen worden.. Ik leef lekker van dag op dag en zolang ik met mn SRT kan rijden dan geniet ik ervan en als mn geld op is omdat de km prijs zo verschrikkelijk duur is dan ga ik wel jatten, drugs dealen of met een vals kenteken rijden en tanken.. Fuck ém all

Zijn die turken, marokanen, antilianen enz dan echt zo slim??? Die doen dat toch al jaren? Dat kunnen wij ook hoor

Als ik bv door een wijk in Den Helder rij dan word je meteen weer even met je neus op de fijten gedrukt.. Dat soort zit lekker 7 dagen per week buiten aan een tafel voor de flats te pokeren, bier te zuipen, blowen, dealen en die dikke verlaagde autos met bling bling velgen staan ernaast met de deuren open en de mega muziek installaties te beuken voor een achtergrond muziekie en ja dan rij ik er langs terwijl ik aan het werk ben om wat geld te verdienen om van mn SRT te kunnen blijven genieten

Ik vraag me dan telkens weer af wat ik verkeerd doe!!!!! Slecht zijn is het enige waarmee je iets bereikt in deze maatschappij want als je hard werkt word je het hardste gestraft!!!!!!!!!! 1 grote corrupte teringzooi is het en niet alleen hier maar over de hele wereld!! We zijn geboren om te werken zodat er geld van je afgepakt kan worden en verder moet je lekker jong doodgaan!! Dat is wat ze het liefste willen want dan kost je ook niks op je oudere dag

Klinkt misschien allemaal hard maar dat is het ook

Maar hier leeft men ook vrij en doet waar men zin in heeft, op dit moment letterlijk overal om ons heeft geweerschoten, jachtseizoen is bezig, kan je je dat voorstellen in landen waar een rotje afsteken buiten nieuwjaar al strafbaar is. Helaas door Obama gaat Amerika de kant op van Europa maar hier in Texas zal het niet zo'n vaart lopen, hier zegt men "Obama can have my guns, bullits first"