Het is nu do aug 21, 2025 12:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do nov 26, 2009 22:43 
Trucker

DutchYellowRam schreef:
Ik mag wel hopen dat ze bij de grens stoppen met tellen.
Die vrachtwagen van ons maakt zo'n 200.000km per jaar. Als ze dus in het buitenland ook gaan tellen dan gaat dat heel wat kosten. Stel nou dat je als transport bedrijf 50 wagen hebt rijden die zo'n 2 ton per jaar maken. Reken maar is uit. :cry: Dan zullen er heel wat bedrijven failliet gaan.

Dan zal de Km prijs wel omhoog gaan voor de goederen die vervoerd worden, dus uiteindelijk is de consument weer de gene die het betaald, we worden dus niet alleen genaaid met de Km heffing maar ook alles wordt uiteindelijk duurder door hogere vervoerskosten, twee keer dikke schit !

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za nov 28, 2009 1:48 
Trucker

bennyke schreef:
NEEM HIEROVER EVEN TWEE MINUTEN DE TIJD

HET GAAT OOK JOU / U / ONS ALLEMAAL AAN

Einde van een vrij Nederland en Jan Modaal. weg met CDA voorstel
Minister Eurlings is van plan de km heffing in te voeren. Volgens hem gaat 70 procent van de Nederlander er op vooruit. Natuurlijk!! Er word een belasting technische verandering ingevoerd. En de Nederlander gaat er op vooruit? Dat betekend dan dat de belasting minder inkomsten krijgt. Geloof dat dus maar niet. Nee hier komen een aantal feiten zoals het voor de gemiddelde Nederlander zal gaan.

Dus niet voor diegene die meer dan 40000 euro per jaar verdient( Die mag nu ophouden met lezen. U gaat er nl. wel op vooruit.)Zoals altijd natuurlijk. Zie ook Hypotheek aftrek.

Vanaf 2011 krijgt iedereen een kastje in de auto met gps. Die registreert u elke seconde dat u rijd. Waar u rijd. En hoeveel u rijd.

U gaat straks ongeveer 6,7 cent per km betalen. Van woonerf tot snelweg.
Dan komt wel uw wegenbelasting te vervallen . En de bpm.

Dat betekend: Als u nu een auto rijdt met een gewicht van 1000 kilo en u rijdt 30000 kilometer dan betaald u nu 356 euro per jaar aan wegenbelasting.

In de nieuwe situatie betaald geen wegenbelasting, maar 6,7 cent per gereden kilometer.Dat is: 30000 x 6,7 is 2010 euro per jaar.

365 euro wegenbelasting -2010 euro kilometerheffing = 1654 euro in de min.

Wel gaat de bpm van de auto af. Dat scheelt natuurlijk heeeeel veel geld.Ja inderdaad, als u een auto kan betalen van 40000 of meer .

Bijvoorbeeld:U koopt een porche 911 carrera voor de prijs van maar 119.250,00. Daar gaat dan 40 procent bpm van af. Dat is 47700,=
U betaald dus maar 71550,=

Dat is toch snel verdient die 47700 korting. Geweldig toch?

Helaas kan 90 procent van de Nederlander geen auto kopen van 71550,=
NATUURLIJK WORDEN ER DAN NOG MEER AUTOS OP BUITENLANDS KENTEKEN BINNEN GEHAALD

De gemiddeld werkende Nederlander rijd een tweedehands auto van 5000, euro.
Daar zit natuurlijk weinig of geen bpm meer op, dus die word niet goedkoper.

Wie word er dus beter van de kilometer heffing? De bedenkers en de fabriekanten van de kastjes. O ja. En de staatskas natuurlijk. U bent nl 24 uur per dag te volgen, waar u bent. Maar ook hoe hard u rijd. Dus rijd u te hard, heeft u binnen 2 weken de boete in de bus.

Ga je een keer vreemd ??dan vraagt je partner de GPS uit en ze weet waar je bent geweest ook lekker voor de echtscheidingen op te peppen.

Stuur deze mail dan ook naar iedereen die u kent. Hierdoor maakt u kenbaar dat u het er niet mee eens bent. Als de regering geen referendum houd. Houden we er zelf wel een.

Stuur dit A.U.B. door aan je vrienden,want dit mag nooit gebeuren waar het CDA nu mee bezig is!
We zijn toch (nog )een democratie??????

Wat een horror verhaal zeg

Dodge Ram
Buell X1
Harley Davidson Night Rod Special

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za nov 28, 2009 4:59 
Pro Trucker

Word tijd dat Nederland in opstand gaat, ik zie jullie wel op CNN :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za nov 28, 2009 12:34 
Heavy Trucker

texas boy schreef:
Word tijd dat Nederland in opstand gaat, ik zie jullie wel op CNN :D

haha nederland in opstand laat me niet lachen
er zitten hier in dit land veel te veel burgerlijke lullen
die als schapen achter elkaar aan lopen :evil: :evil: :evil: :evil:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za nov 28, 2009 13:06 
Trucker

tja Elwin zo is het jongen
grote klootzakkerij is het
ik blijf ook zo lang mogelijk met mijn trukkie rijden

maar het is een feit:
van de hardwerkende mens moeten ze het hebben, daar zit het geld, want dat is de grootste groep

gore troep allemaal is het ja :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Dodge Ram
Buell X1
Harley Davidson Night Rod Special

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za nov 28, 2009 16:29 
Pro Trucker

DodgeViperTruck schreef:
Wat een gezeik allemaal over die teringzooi.. We betalen toch nog gewoon wegenbelasting :dontknow:
We leven vandaag dus geniet van die trucks inplaats van al dat gegis, gezeik en geroddel over berichten die overal zoineens opduiken en of verzonnen worden.. Ik leef lekker van dag op dag en zolang ik met mn SRT kan rijden dan geniet ik ervan en als mn geld op is omdat de km prijs zo verschrikkelijk duur is dan ga ik wel jatten, drugs dealen of met een vals kenteken rijden en tanken.. Fuck ém all :!: Zijn die turken, marokanen, antilianen enz dan echt zo slim??? Die doen dat toch al jaren? Dat kunnen wij ook hoor :twisted: :twisted: :twisted: Als ik bv door een wijk in Den Helder rij dan word je meteen weer even met je neus op de fijten gedrukt.. Dat soort zit lekker 7 dagen per week buiten aan een tafel voor de flats te pokeren, bier te zuipen, blowen, dealen en die dikke verlaagde autos met bling bling velgen staan ernaast met de deuren open en de mega muziek installaties te beuken voor een achtergrond muziekie en ja dan rij ik er langs terwijl ik aan het werk ben om wat geld te verdienen om van mn SRT te kunnen blijven genieten :evil: Ik vraag me dan telkens weer af wat ik verkeerd doe!!!!! Slecht zijn is het enige waarmee je iets bereikt in deze maatschappij want als je hard werkt word je het hardste gestraft!!!!!!!!!! 1 grote corrupte teringzooi is het en niet alleen hier maar over de hele wereld!! We zijn geboren om te werken zodat er geld van je afgepakt kan worden en verder moet je lekker jong doodgaan!! Dat is wat ze het liefste willen want dan kost je ook niks op je oudere dag :!: Klinkt misschien allemaal hard maar dat is het ook :!:

Is net Texas :D Maar hier leeft men ook vrij en doet waar men zin in heeft, op dit moment letterlijk overal om ons heeft geweerschoten, jachtseizoen is bezig, kan je je dat voorstellen in landen waar een rotje afsteken buiten nieuwjaar al strafbaar is. Helaas door Obama gaat Amerika de kant op van Europa maar hier in Texas zal het niet zo'n vaart lopen, hier zegt men "Obama can have my guns, bullits first"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]