Wij hebben een offerte getekend waarop alle kenmerken als merk, type kleur, accessoires als bedcover ed, gastank opstond. (Het was niet alleen de afleveringskosten die 3000 euro waren, maar ook de accessoires, dus alles bijkomende kosten naast de auto.) Dus gewoon was wij wilden. Maar de fout die wij hebben gemaakt is dat wij niet op schrift/per email hebben gezegd dat het een auto uit nederland moest zijn en dat wij binnen een x-aantal weken de auto wilden hebben. Daarnaast hebben wij er geen opleverdatum opstaan. Het was gewoon een offerte zoals wij die bij de vorige auto's ook hebben gehad en daar dat toen alles naar volle tevredenheid is verlopen hebben wij daar nu niet bij stilgestaan.
Het probleem met mondelinge overeenkomsten, is inderdaad het bewijsprobleem. Wij zouden dit wel helemaal op de spits kunnen drijven, aangezien er duidelijk te zien is dat er gerekend is qua prijzen met een nederlandse prijs, verklaring van Extreme vandaan (die heb ik ook gebeld, vandaar dat ik weet hoe het tussen mijn garageman en hun verlopen is, emailwisseling ed is voorhanden bij hun), maar daar heb ik nog altijd geen auto mee.
Het is zoals het is en natuurlijk heb ik de wildste ideeën in mijn hoofd, maar uiteindelijk zal het er wel op uit gaan draaien dat ik mijn auto inlever, teken, betaal, de sleutels pak en de standaard fles wijn bij oplevering naar zijn hoofd gooi (wij drinken dat toch niet

en weg rij.
De enige genoegdoening die ik heb is dat hij op de offerte als garantie fabrieksgantie geeft. En het leuke daarvan is dat hij daarmee zichzelf wettelijk heeft verplicht om mij op de auto exact dezelfde garantie te geven als dat Ford in Amerika doet. (Dus basis 3 jaar, roest 3 jaar, aandrijving 5 jaar, en nog wat anders was ook 5 jaar.) Dat wist de jurist mij wel te vertellen. Dat is dan nog net wel een positief puntje
Ik hoop in elk geval heel snel te kunnen melden dat mijn Fordje onderweg is

Ford F-150 Harley Davidson '11