na gisteren weer fijn gesproken te hebben met de forum leden. (wat me weer een extra energie booster gegeven heeft)
kan ik weer een kleine up-date geven.
het programma is gezinsvriendelijk opgesteld, zodat het ganse gezin kan deelnemen. (ook kleine kindjes) de stopplaatsen zijn voorzien op plaatsen, waar er zonder zorgen kan rondgerend worden.
zoals ik reeds te kennen gaf, ben ik nog vollop bezig met het opmaken van het programma, waardoor ik nog geen totaal beeld kan geven van het kosten plaatje.
het spreekt voor zich dat mensen die wel wensen te komen, maar niet deel te nemen aan de rondritten en activiteiten, hiervoor niet hoeven te betalen.
voor mensen die willen komen met een caravan of ander soort van tuinhuis op wielen

ik ben nog vollop bezig met het bekijken van een goedkoper alternatief van camperen, wat ook iets dichterbij de taverne zou zijn. (500m) hierover kan ik pas met zekerheid meer nieuws geven eind mei.
er zullen enkele dingetjes een klein beetje anders zijn dan vorig jaar.
1. de bbq zal bij de inschrijfprijs inbegrepen zijn.
2. voor drank zal er met bonnetjes gewerkt worden.
3. uitzonderlijk zal er jupiler te verkrijgen zijn. (wat zwaar tegen mijn prenciepes is)
er zullen minder stops voorzien worden en de rondritten zullen minder ver zijn, waardoor er later vertrokken kan worden (en hopelijk minder tijdsnood)
indien er mensen zijn, die alvast met zekerheid weten dat ze willen deelnemen aan deze meeting, en de inschrijfprijs dan ook geen rol speelt, mogen zich alvast inschrijven. leden van dit forum mogen zich als ingeschreven beschouwen, door eenvoudig zich op de lijst te zetten via dit forum.

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel