t.dually schreef:
PeterFordF150 schreef:
idd even een kleine opmerking daarop volgende waarschijnlijk over 3 weken in helmond over locatie en tijd wordt nog even een discussie gevoerd maar zodra ik concrete dingen heb horen jullie het op het forum als eerste
dan ook maar ff serieus

een korte evaluatie
het was top geregeld dank zij de verlichting van peer kon iedereen de lokatie makkelijk vinden
en warm/droog staan (ook al regende het niet) onder zijn party tent
alleen toen de politie kwam nam peer de verantwoording voor onze meeting ...... top natuurlijk dat peer dat dan meteen doet
alleen we waren samen verantwoordelijk, toch ......
dus voor de volgende keer is het misschien wel handig als de politie weer langs komt om van tevoren één aanspreek punt aan te wijzen
meningen en ideeen zijn welkom !!! (zeker met tekst die ik hier type die kan verkeerd worden gelezen en wil ik dan ook graag eventueel toelichten)
klopt tee jij was volgens mij de hooft verantwoordelijke

maar niemand zij iets toen ze het vroegen en ik ga jou dan niet aan wijzen
ben geen klein jong haha. en ja ik denk dat we het zeker nog eens moeten doen tee maar meschien we een stukje verder op onder aan de a 50

,maar daar hebben we het nog wel eens over . opkomst was goed voor iets wat een week van tevoren nog geregeld moest worden

en zeker dat arnold ook nog ff langs komt vind ik top hoor

de harde kern was er zo ie zo joop , perry mee zen meske

onse thijs zijn truck was er ook ,nu weet pieter ook eens wat een dodge is haha . . alex en gino met bels en brabandse pinte

en anthony (wie kent hem nie) met een laading fris
rene met fam

alex en vriendin en peer met anita kwamen ook nog ff langs en onse harry natuurlijk niet vergeten

en wimke nog bedankt voor de bloemen man

en op de val reep kwam willem zen nieuwe aanwinst (blazer) nog showen

joop het zijn weer een mooie plaatjes dat doe je goed kerel en nog bedankt voor de Schrobbelèr

ps tee ik ga nu ff een dubbel dooier eten maar nu wel gekookt

iedereen kei bedankt . en tot de volgende keer wanne
ja jan we hebben nog gevraagt of ze een eitje wilde of iets drinken maar dat wilde ze niet