Ja was weer erg gezellig weer veel bekende gesproken , leuk.
Echt een apart kleikje die pick-uppers hahaha.
Terug geereden met 2 bel airs richtng eindhoven maar waren ,eilijk bij te houden , de wisten het gas wel te vinden
Wil de van mij nog even heel houden.
@ Hemiram, bedankt voor de compliment, wordt erg gewaardeerd trots als een pauw, wagen gedraagd zich echt heel goed op de weg,net pas thuis net nog 4 rondjes centrum gereden. 4 keer voorbij alcohol controle gereden hahaha.
De gasten gewoon ook 3 keer mij laten blazen he hahaha s+kkels . eentje zei hey die was hier net ook al 2 keer moet het niet te gek maken, dus ik zei ja ik mezelf niet tegen dat doen jullie zelf. 4e keer stonden 4 agenten de wagen gewoon te bekijken hahahahaha ja dat blazen doen we niet meer met je, dat kost ons teveel blaastoetjes whahahahaha.
Dus ik vol op gas gedrukt en ik zei nou dan doet de wagen wel even blazen. Die gasten lachen gelud konden ze wel hebben.
Controle was net om de hoek van waar ik woon.
nog een paar foto's gemaakt de moet ik nog uploaden.
idd erg jammer van de geburn, zien de gasten dat nou echt net zelf in dat ze zo een hoop lol teniet kunnen maken?
Vooral die zwarte Rumblee, mocht je dit lezen ..gozer je hebt echt een pracht wagen eerlijk waar maar houdt het aub leuk voor iedereen, zo wordt het voor ons ( resp. Johnto van SPN en mij ) moeilijker om zo wat te organiseren en voordat jet het weet mogen we niks meer organiseren ivm aansprakelijkheid. Was ook zeker niet bang om te burnen zo tussen twee andere wagens in. Hj was niet de enige die aan het burnen was. Hoop dat Johnto de mogelijkheid gehad heeft om die jongens even aan te spreken.
Hopelijk iedereen weer gauw tot ziens igg over 2 weken bij de meeting in Eindhoven weer ( zonder geburn).