ik ben terug en heb de eigenaar gesproken.
eigenlijk is het een mega toffe pee. hij kon het zwaar waarderen dat we vooraf toestemming komen vragen om een foto shoot te maken. (zoniet konden we kogels uit mekaars achterwerk plukken)
hier zijn echter wel enkele voorwaarden aan verbonden.
- gezien door de foto's die te vinden zijn via internet, de man zwaar in de problemen gekomen is, mogen onder GEEN geding de foto's geplaatst worden op het internet!!!! dus enkel voor eigen privee gebruik.
- uiteraard zou hijzelf het prettig vinden, mocht men hem achteraf enkele resultaten van de foto shoot willen toesturen.
- gezien we niet over een kleine groep bezoekers praten vraagt hij om zo veel als mogenlijk samen in 1 voertuig te rijden, dt om geen 20 auto's voor zijn deur geparkeerd te hebben staan.
het mooiste stuk is volledig omgeven door bomen en enkel toegankelijk te voet.
hij heeft in totaal 3 zulke auto kerkhoven waarvan 2 wel zichtbaar vanaf de openbare weg (voor diegene die dit als achtergrond willen gebruiken voor hun foto shoots)
het probleem is echter dat hij door de foto's die via internet geplaatst werden er een pipo van "groen" klacht tegen hem heeft neergelegd en hij dus de 2 kerkhoven die wel zichtbaar zijn van op de openbare weg volledig moet ontruimen.
hier heeft hij 3 maanden de tijd voor en anders moet hij een boete betalen van 250 euro per voertuig dat er nog staat. hij heeft zelf al een klein rekensommetje gemaakt dit zou hem dus jaarlijks komen op een boete van 25.000 euro

het bezoek aan de brouwerij nadien, steld men dus het volgende voor:
het bezoek met proeverij zou komen op 7 euro per persoon. deze man wil indien gewenst wel voorzien dat er wat te eten valt (broodje of iets dergelijks) maar dan zal dit ook ietsjes bij de prijs bijkomen.
voor alle duidelijkheid, ikzelf verdien hier geen cent mee en ben ook niet zinnes om te sponseren.
ik laat jullie zelf vrij in het beslissen wat het dus uiteindelijk zal worden.
dan rest mij nog om de voorgestelde datums door te geven, waarvan het wenselijk is dat ik zo spoedig als mogenlijk deze kan doorgeven naar de eigenaar van de auto's en de brouwerij, om zo verdere organisatie te kunnen verzekeren.
- zaterdag 10 April 2010
- zondag 11 April 2010
- zaterdag 17 April 2010
- zondag 18 April 2010

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel