RammieGirl schreef:
Dan is de volgende vraag aan Joop wat precies de bedoeling is met een Winter Meeting, is het alleen voor ons eigen forum of gaan we dit ook promoten elders????, er zullen duidelijke afspraken gemaakt moeten worden met degene die een ruimte ter beschikking steld, wie ruimt wat op, wildplassen, burnen, wat in geval van schade aan de locatie etc. en zo kan ik nog wel even doorgaan dus Joop als je hulp nodig hebt dan help ik je graag hoor

En het is voor iedereen gewoon het meest praktisch om het in het ergens in het Midden van het land te doen, dus ik zou zeggen laat iedereen zn oren en ogen openhouden.
Kijk, van oktober tot maart/april (snert meeting) zien wij forum leden elkaar niet.
Vandaar het idee om in de winter één of meerdere keren ergens bij elkaar te komen om weer bij te kletsen.
Vanwege het slechte weer in de winter dacht ik dus aan een overdekte meeting in een event. leegstaande hal, die dan voor het gemak van iedereen zoveel mogelijk centraal moet liggen.
in eerste instantie dus alleen voor de forum leden.
Ja, als je b.v. één keer per winter zou kunnen beschikken over een grote hal, dan kun je het natuurlijk groot op zetten en op de jaarlijkse kalender plaatsen.
Maar laten we eerst maar eens proberen een redelijk centraal gelegen halletje te regelen voor ons forum leden, dan ben ik al heel blij.
Marco had b.v. vorig jaar in Spijkenissen nog een meeting geregeld en die was super gezellig maar ook verschrikkelijk koud, vandaar dat ik zeg liever ergens binnen.
En dan kun je wel in een café afspreken maar wij staan toch het liefst tussen de trucks te ouwehoeren, dus.....

Het eerste model in de F-serie - http://www.joopfloris.nl